

Saçları yananlar varsa eğer siz neler kullandınız acaba?


Saçları yananlar varsa eğer siz neler kullandınız acaba?
Uclarindaki kırıkları aldır ve bir süre boya işlerine ara ver bu sırada bol bol saç bakımı yap 👍 duştan sonra bitkisel yağlar sür iyi gelecektir.
Cevap
24Cevap
Bence güzel görünüyor
Benim yanmıştı 1.5 sene önce kestirmek dışında inan bir şey yapmadım şu an düzeldi. Sana da yakışmış renk
Sence saç yipranmis mi yanmış mi ben pek ayirt edemiyorum
Hayır bence öyle kötü durmuyor
Evet çok cansız duruyor saçlarınız ama bir kaç bakım yağı ile hallolur. Bir müddet saçlarınızla oynamayın bence toparlasin kendini.
Zararlı bu boyalar, orjinal rengi her zaman daha iyidir bir saçın ama kullanırsanızda mümkün mertebe az kullanın.
Saç boyasının fazlaya kaçması saçlardaki proteinlere zarar veriyor.
Yipranik duruyor mu peki sence
Hafif.
Yıpranmış görünüyor kırıkları aldır ve birkaç ay sakın boyama yoksa yakarsın...
Öyle çok kötü değil ama sağlıklı da görünmüyor. Bence bir süre boya veya başka işlem yaptırma. Uzun saç hastası değilsen de omuz üstünden kestir toparlanır uzar gider
Bi tık sert duruyor sadece ama bunu yağlar ve kremlerle çözebilirsin 💕💕
Yoo güzel görünüyor
Birine benzettim ismi iremdi galiba insan bazen insana benzer
saçların yıpranmış saç maskesi yapmanı tavsiye ederim
Düzenli maske yapmanı öneririm, biraz uçları kurumuş görunuyor
Saçlarına argan yağı sürebilirsin saçı besliyor ve onarıyor
Saçlar güzel görünüyor ama sanki biraz yıpranmış gibi
Kötü bir görüntü yok ama üst üste yapılan boyalar saça zarar verir diye duymuştum.
Bi ara bendede olmuştu ama artik yipratiçi boyalar kulanmiyorum
Üst üste biraz bozar dengesini
Yipranik mi duruyor peki çok ya
Saçın seni çok büyük göstermiş.
Hangi renkki şu an
Ben Argan yağı kullandım avonun
evet biraz yıpranmış
Sagligini bilmem ama yakışmış
yok yok çok güzel olmuş. çok yakışmış
Kötü durmuyo ama dökülme olabilir
Uçlarından aldırsan sorun olmaz gibi
Çok yıpranmamış normal duruyor
Bence biraz koyu olsa daha iyi
Pek öyle yıpranmış durmuyor
Bakımını yapıyorsan bir şey olmaz
Saçlar gitmiş 🥺
Cokmu yipranmis
O kadar da kötü değil ya
Biraz
hayır kötü durmuyor
kestirmek gerek
Kötü gözükmüyor hayır
Kötü durmuyor
Kel olacaksın Kel kel Ben sana söyleyeyim
Kötü
Yoo iyi duruyor
soluk kalmış
Hayır kötü gözükmüyor
fazla yıpranmamış
Bence kötü durmuyor, biraz kendi haline bırak.
Yaş 30 mu?
22..
Yaşını göstermiyorsun hiç
Kotü gözükmüyor
3/10
Saça mi bana mi sjsjsjjs
sana
Evet yıpranmış
O sobadan yanmıştır
Yoo guzelll
hayır
Yok bence değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?