bundan alıcam ogx’in biotinli bu şampuanını kullanan var mı açıkcası değer mi bu fiyata beni aydınlatsın kullanan olduysa
ürün bu ;
https://www.watsons.com.tr/ogx-dolgunlastirici-biotin-ve-kolajen-sampuan-385-ml/p/BP_145739
bundan alıcam ogx’in biotinli bu şampuanını kullanan var mı açıkcası değer mi bu fiyata beni aydınlatsın kullanan olduysa
ürün bu ;
https://www.watsons.com.tr/ogx-dolgunlastirici-biotin-ve-kolajen-sampuan-385-ml/p/BP_145739
Ben Loreal paris kullanıyorum. saçlarım dalgalı olduğu için genel olarak bakımı biraz zor olabiliyor. bu yüzden de genelde gratisten gidip kendime uygun şampuan kullanıyorum. en son loreal aldım ama normalde farklı şampuanlar kullanırdım saçı besleyen ve bukleler için.
hmm
Şu sıralar Mie kullanıyorum ama yiğenim çok memnun olduğunu söyledi bu şampuan için bende bu şampuana büyük ihtimal geçiş yapacağım
bu da çok pahalı be 😂
Yahninin yavanı tat vermez…
zenginsin belli 🥺
Öyle söyleme utandırıyorsun beni 🙈
😀😀
Syoss Curl Me ve Loreal Dream Long güzel şampuanlar, memnun kaldığım. Revox'tan da aşırı memnundum bir dönem. Şu an fiyatı çok pahalı ne yazık ki ama. O da biotin&collagen içeriyordu. Bütçe olarak sıkıntı yaşamazsan kesinlikle Revox'a şans ver derim.
revox ogxten daha mı iyi acaba
Ogx hiç kullanmadım. O yüzden yorum yapmam ne kadar sağlıklı olur bilemedim. Ama Revox için yüzde yüz garanti verebilirim. Yorumlarına da bakabilirsin. Aşşiri iyiydi.
resmen aklım karıştı şu an revox mu alsam acaba ya 🤔
revox dediğin şu ürün demi?
www.trendyol.com/.../biotin-collagen-at-kuyrugu-sampuan-400-ml-p-5477498
Yani zamanında revoxu pek çok kere kullandım ve o zaman da Ogx vardı. Fiyatı Revox'a göre de daha pahalıydı. Biraz da gereksiz abartıldığını düşündüğüm, buna yönelik bazı yorumlara da denk geldiğim için ben tercihimi Revox'tan yapmıştım. Ama son karar senin tabii 😅
Evet evet bu
evet ogx hala bundan daha pahalı 😀 ama zararı yok kafama koydum almayı artık açıkcası lakin ogx 350 ml 200₺ , revox a bakınca 400 ml 100 küsür baya fark var arada
Benim zamanımda da 2 3 katı kadardı fiyatı Revox'tan 😅 Umarim iyi gelir saçına
bişey dicem sana cancağızım bunun kapağı niye böyle şişenin 🙄 surup şişesi ya da konyak şişesi gibi 😂 lönk diye akmıyo mu bu böyle
senin zamanın ne kız 😂
Revox'un mu? 😅 Yo hayır saça dökmede sorun yaşamıyosun. Sen diyene kadar da hiç sorgulamamıştım 😂
sorguladım ben ama şişesi şampuan gibi değil sanki salata sosu ya da alkol gibi 😂
Yani benim zamanim bundan 2 3 sene öncesi 😂
Cevap
15Cevap
Dalin kullanıyorum.
Bütün şampuanlar sac diplerimi yaptı.
1 sene olacak bıttım sabunu ve dalin saç diplerime çok iyi geldi.
dalin var benim duşumda koltuk altımı ve yüzümü onla yıkıyorum 😀 bi ara saçıma da denemiştim ama içeriği temiz diye
bittım sabunu almayı düşündüm bi ara ama güvenemedim
Tavsiye ederim. Bıttım sabunu biraz sertleştiriyor saçı ama dalin dengeliyor onu.
zararsız olan saç ürünleri genelde saçı sertleştiriyo neden öyle 🤔
Harbi hee doğal olduğu icin mi acaba? Ya şampuanlar baya yara yaptı bende yoksa daha pratik
bak mesela dalin bile hafif sertleştiriyo diğer market şampuanları aşırı yağ gibi bişey koyuyorlar içine 😀
Yağ mı kimyasal mı 😂😂
yağ gibi akıyor anlamında yoksa tabiisiii kimyasal 😂
Ahahah evet gününde saclarım yağlanıyordu birde 😒
zaten geni yağlı benimde saçlarımın

fiyata aldanma 😬
eski fiyat mı bu 😂
Benim favori şampuanım Loreal Elseve. Açıklamadaki şampuanı kullanmadım ama birçok kişinin memnun kaldığını duymuştum.
evet kullanıcı yorumları çok iyi
Clear Men Mentollü. Kepeğe baya bir etkili ve kokusuda çok güzel. Ferahlatıcı etkisi de var ayriyeten.
o çok yakıyo ya gözleri falan
İlk kullandığımda baya bir yaktı. 1 Yıl önce falan. Ondan sonra tekrar aldım hiç yakma yok. Şu anda da kullanıyorum aylardır yanma hiç yok.
Vasso Men kullanıyorum. Memnunum şimdilik
hiç duymadım daha önce
260₺ mi? 😱😱😱
kaça stoklamıştın mesela
artık almazsın o zaman iki katına çıkmış 😂
camii kapısına mı niye 🙄
ahahahha zaten senin maaşın yarısı hazır yemeğe gidiyor yarısını da şampuanına harcarsın oldu bitti 😂
evsiz misin kıyarım ya 🥺
evet 😌
niye kıyamam dicem ya yalan mı konuşayım 😂
yalanları renklendirerek daha normalleştirmek bana göre değil :)
Elseve kullanıyorum ben, memnunum yani.
bana elseve kepek yapmıştı
Aslında hiçbirisi iyi değil de bakma kullanıyoruz işte. 😄
hiç sorma ya sabun kullansak o da karılaştırıyo 🥺
Tuzsuz keratinli şampuanlar iyi diyorlar ama o da çok sert yapıyor ya.
evet ama tuzsuz şampuan bulmak zor bir de aynı zamanda içeriğinde paraben sales sls vs olmamalı
En iyisi hacı Şakir sabun heralde 😁
onu denemiştim 😂😂😂
Banyoda ne varsa o işte.
yok artık 😂
Ciddi ciddi diyorum en iyisi Arap sabunu
temizlik ürünü değil mi o ya
O temizlik ürünü sonrada çıkarıldı benim bahsettiğim hakiki zeytinyağından yapılan..
Hangi şampuan olursa olsun hepsinde zararlı maddeler mevcut
off evet ya :/
Hepside bir yerden sonra sorun yaratıyor
evet :/
Sana Arap sabunu yollarım merak etme
zeytinyağ sabunu mu demek yani
Orijinal hakiki olmalı
ee var bizde ondan zaten ben kullanmıyorum ama
Ee daha ne.. şampuanı boş ver 🤭
iyi gelmiyo saçıma işte
Urban care kullanıyorum memnunum...
hm iyi mi o
Evet ben memnunum tavsiye edebilirim...
Şampuan kullanmiyorum bn☺️
neyle yıkıyorsun saçını
Sabunla tabiki bütun sampuanlari kullandim yerli yabanci hepsi sacimin icine... 😳😅 ve artik sabun. kullaniyorum iyi gelio bana birakamam asla saclarimda alisti kendine geldi bõyle iyiyim kimyasallarla isim olmazki sertlesmiyoda kolay taraniyo sende dene saclarin ne alemde bilmiyomda tm tatlim☺️🌷
sabun bir kere denedim cadıya döndüm sertleşti 😀
Özel şampuan kullanıyorum dermoskin
özel şampuan ne oluyormuş
Özel yağlı saçım o yüzden eczane ürünü kullanıyorum 😀
en iyisi aslında
Yani market şampuanlarını boşverin
İpek şampuan kullanıyorum memnunum
bende şu an ipek kullanıyorum sırf daha az zararlı içerik diye kullanıyordum
İçeriğini bilmem ama rejoice şampuan kullanıyordum piyasayadan kalkınca çok şampuan değiştirdim İpek şampuanla kaldım
Head and sholder yıllardır kullandığım marka.
Eyüp Sabri Tuncer Doğal Argan Yağlı Şampuan
Hacı şakşr saf sabun
sabun mu? saça? 🙄
Tüm şampuanları kullandım hepsi kelek yaptı bir sağlıkçı eski usul en iyisi dedi hacı amcaya geçtim tek nokta kepek kalmadı
Revox
memnun musun?
nasıl yani yağlandırıyor mu 🥺 zaten yağlı benim saçlarımın geni yaaaa
ben revox alırsam biotinli olanını almayı düşünüyorum ama
evet
saçı besliyo mu peki
HeadandShoulders 😅
şaldır şaldır 😂
😂 mis gibi kokarım dalinle bıcı bıcı yaparım sjjs o geldi aklıma alakayı sen kur dhdj
😂😂
Schwazerkopf.. söylerken zorlansakta bestimiz 😌
😂😂
Elidor ve bioblas
bioblas nasıl
ne gibi faydaları var mesela :)?
ana iyimiş ha bundan mı alsam acep 🤔 babama almıştım ben bioblas 3’lü kutuydu
kafam iyice karıştı bioblas mı revox mu ogx mi 🥺
3 seçenek kız iki değil 😂
benimde yandı :/
Clear men.
syoss
Clear
Hacı Şakir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?