Saçlarımın aralarında beyazlar var. Sanki kırkına adım atmış bir kadın gibiyim.🥲 Boyamak da istemiyorum çünkü hoş duruyor ama bir nevi de canımı sıkıyor. Ama bu yaşta da çok erken değil mi yaaa🥺

Saçlarımın aralarında beyazlar var. Sanki kırkına adım atmış bir kadın gibiyim.🥲 Boyamak da istemiyorum çünkü hoş duruyor ama bir nevi de canımı sıkıyor. Ama bu yaşta da çok erken değil mi yaaa🥺

Bu tamamen senin zevkine bağlı. Benim de daha bu yaşta bir sürü beyazım var. Bir ara heves ettim boyadım. Sonra çığrından çıkıp saçımı mahvettim sadece saçımı uzatıp kendi rengine dönmek istiyorum.
Daha önce hiç boyamadıysan ve hevesliysen kendi renginde boya geç derim ama sürekli dibin gelecek en geç iki ayda bir saçını boyaman gerekecek. Hevesliysen yapabilirsim
Benim çok değişik hoş renk saçım var güneşte felan parlıyor, küçükken ablalar beni yolda çevirip saçımın rengini sorarlardı ulan ne günlerdi
Saç konusu açılmışken aklıma geldi anlatayım dedim
Yani konumuza gelecek olursak beyaz saça en iyi giden model kısa saçtır, uzun saçlarda çok kaba ve kalın durmasından dolayı hoş durmuyor bence...
Saçında çok beyaz yoksa dert etme.
Dert insanın saçını beyazlatır:)
erkeklere bir karizma katıyor ama kadında hoş durmuyor çünkü erkekler kısa saç kullanıyor kadınlar genelde uzun saç kullandığı için beyaz teller daha daha kalın ve göze batan bir şekilde uzadıkları için bana hiç hoş gelmiyorlar
Cevap
10Cevap
Bence siyah saçın aralarında beyaz güzel durabilir. bunun dışında kızıl saç rengi de güzel bence
Siyah değil, koyu kumral 🤷🏼♀️
Siyah renk güzel demiştim ama kumral daah güzel tabi ki
Ben doğal seviyorum… beyazlar beni rahatsız etmez onun için boyanması hoşuma gitmiyor… illa boyanacaksa değişiklik için sevdiği için boyansın…
Küçükken beyaz çok hoşuma giderdi 🥲
Aralarında beyaz olması bence güzel bir görüntü veriyor
Ben de öyle düşünüyorum ama bakımsız gibi durmuyor mu
Benim de kafama ilk ak 25 yaşımda düşmüştü, aramıza hoş geldin ihtiyar
Hoş buldum 🥲
Doğal ve güzel duruyor yeaa diyebilen henüz yaşlanmamıştır zaten
😂😂
Tercih meselesi yakışıyorsa insanların ne dedigini pek önemsemiyorum
Şahsen ben saçl aralarında ı da beyaz sevmiyorum boyalı olması daha iyi ama herkesin zevki farklıdır
O tür sorunlar oluyor önemli olan boya kullanıp gizlemek
ben saçın doğal olmasından yanayım hem de son zamanlar da moda haline geldi kişi nasıl mutluysa o şekilde olmalı
kadinlarda beyaz sac gorunce icimi bi mutluluk bi huzur kapliyo o kadar guzel ve HOT duruyo ki
Bence boya ama yine sen bilirsin yakıştığını düşünüyorsan
aman takıldığın şeye bak
Sadece üzücü 🥲
kız neden üzülüyorsun üzülme hepimizde oluyor o kadar
Saçım beyazlamış sayılır mı
Sanırım başlangıç
Boyasınlar bir zahmet.
Ablacım dip boyası da görüntü kirliliği yapıyor ya
Olsun beyaz nazar boncugu olur bendede var dolu
Arada beyazları da seviyorum sis mavisi boyayı da
Bilemedim ama hepsi beyaz olsun
Kişiye göre değişiyor bu durum bence
Beyaz iyi olur arada yakışıyor bence
Beyaz iyifit
Tamam 😂
Bendede dolu
saçın boyalı olması daha hoş
Kına yakarsan kapanır
Beyaz daha havalı
Beyazlar
Boyalı badanalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?