Saç aralarında beyaz olması mı yoksa saçın boyalı olması mı hoş?

Saçlarımın aralarında beyazlar var. Sanki kırkına adım atmış bir kadın gibiyim.🥲 Boyamak da istemiyorum çünkü hoş duruyor ama bir nevi de canımı sıkıyor. Ama bu yaşta da çok erken değil mi yaaa🥺

Saç aralarında beyaz olması mı yoksa saçın boyalı olması mı hoş?
Saç aralarında beyaz olması mı yoksa saçın boyalı olması mı hoş?
Cevapla