Saç boyası alerjim var, dip yaptırmadan paket attırsam sorun olur mu?

Merhabalar ben 5 senedir saçımı boyatıyorum. Son 2sinde alerji oldum en sonuncusu nefes darlığına kadar gitti. Dip boyası yaptırmıştım. Şimdi dibim geldi tereddüt ediyorum. Dibe değdirmeden paket attırsam aynı durumu yaşar mıyım? Bi emin olsam ona göre hareket edicem
Saç boyası alerjim var, dip yaptırmadan paket attırsam sorun olur mu?
Cevapla