Saçlarım çok yıprandı ve artık uzamıyor. Ne önerirsiniz, nasıl uzatabilirim?

Saçlarım erkek modeli kesiminde. Uzun bir süredir (yaklaşık 2 ya da 3 yıldır.) saçlarımı berberde kestiriyorum ve bu süre zarfında saçlarımı hep kısa kullandım bazen yanlarını sıfıra bile vurdurdum öyle söyleyebilirim. Aynı şekilde 5 belki 6 kez boyadım ardı ardına. Saçlarım çok yıprandı ve artık uzamıyor. Şu an da uzatmak istiyorum. Önceden 1 ya da 2 hafta içinde o modelden çeneme kadar uzardı fakat artık uzamıyor doğal olarak. Daha önce bu modeli kullanıp şimdi uzatmış olan var mı? Ne yapabilirim? Ne çabuk uzatır ya da uzatırken zorlanmam? Bilen varsa lütfen yazabilir mi?

Saçlarım çok yıprandı ve artık uzamıyor. Ne önerirsiniz, nasıl uzatabilirim?
Cevapla