Güncellemeler
+1 yıl
Evet arkadaşlar an itibari ile saçımı da boyadım fakat sarı rengini almadı 2 kez boyanmasına rağmen. Ben sözümü tuttum kardeş :D
Fenerbahçe yenilgisinden sonra saçımı sarıya boyatacam yarın. Sizce sarı saç bende nasıl durur?

Bence böyle durur :D
Bence sarı saç yakışır :D
Hayırlı olsun 😃
Cevap
1Cevap
Recepte daha iyi duracak gibi qhshxhdh
Katılıyorum :D
Sonucu da paylaş merak ediyorum
Buraya ortalığa atmam ya :D
Yeşile boyat iyi durur
Geçmiş olsun... gitmez ama hadi hayırlısı
Harika
Hayırlı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar