Saç Bakım Geçen yaz saçlarımı bu renge boyadım, iyi duruyor mu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Normalde sarisinim Gecen yaz sacimi bu renge boyadim iyi mi sizce Geçen yaz saçlarımı bu renge boyadım, iyi duruyor mu? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Saç Bakım konusunda 10,9b cevap paylaştı. Bence rengi çok iyi 0 0 Yorumla
Neyse1900 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Çok güzel. Ama bu renk sonbahar kışta çok daha hoş durur sanki 0 0 Yorumla
justimagineit_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Çok güzel görünüyor 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Askim senin sac rengide cok hoss Yorumla
carsngirls Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kesinlikle daha iyi. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Tesekurederim Yorumla
blondeaddict Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Sarıya dön 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kotumu Yorumla blondeaddict +1 yıl Yok da sarı daha iyidir Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bence rengi çok iyi
Çok güzel. Ama bu renk sonbahar kışta çok daha hoş durur sanki
Ben bakır rengine bayılırım, sana da yakışmış
Çok güzel görünüyor
Askim senin sac rengide cok hoss
Kesinlikle daha iyi.
Tesekurederim
Saçın da iyi tabii.
Yakısmıs
Evet güzel renk
Evet iyi
Gayet iyi
Bence yakışmış
Sarıya dön
Kotumu
Yok da sarı daha iyidir
Yakışmış
değil