Saç Bakım Saçlarını şekillendirmek için fön makinesi mi yoksa düzleştirici mi kullanırsın? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Ben düzleştirici kullanıyorum. Fön makinesi Düzleştirici Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Saçlarını şekillendirmek için fön makinesi mi yoksa düzleştirici mi kullanırsın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Saç Bakım konusunda 10,9b cevap paylaştı. Genelde dalgalı oluyor saçlarım bir şey kullanmıyorum 0 0 Yorumla
UranüslüGeldi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Artık hiçbirini kullanmıyorum. Eskiden düzleştirici kullanırdım. 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Saç Bakım konusunda 633 cevap paylaştı. Parmaklarımı kullanıyorum 0 0 Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Saçım yok şekillendiremiyorum teşekkürler 😂😂😂 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Saç Bakım konusunda 943 cevap paylaştı. Fön makinesi kullanıyorum saçım kısa 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Genelde dalgalı oluyor saçlarım bir şey kullanmıyorum
Artık hiçbirini kullanmıyorum. Eskiden düzleştirici kullanırdım.
Düzleştirici kullanıyorum
Parmaklarımı kullanıyorum
Saçım yok şekillendiremiyorum teşekkürler 😂😂😂
Ben düzleştirici kullanıyorum.
L'oreal steampod kullaniyorum
Fön makinesi kullanıyorum saçım kısa
Düzleştirici
Evde ne varsa :D
düzleştiricii
Düzleştirici tbik
Duzlestirici
Fön makinesi ile