Kuaförde saç boyatmak 1000 lira olmuş. Artık evde saç boyama devri mi başlıyor?

#gadasından sevgilerle 🙃
Kuaförde saç boyatmak 1000 lira olmuş. Artık evde saç boyama devri mi başlıyor?

#gadasından sevgilerle 🙃
Son 3 yıldır pandeminin de verdigi gazla kendi saçımı kendim kesip kendim boyuyorum.
Elimden geliyorsa çok da güzel yapıyorsam neden bunun için para ödeyim.
Hiç boya işlemi yaptırmadım. Evde yapılacak bir şey değil çünkü evde yapılan işlem sonrası saçları yakma olasılığı oldukça yüksek o yüzden kuaför de yaptırmayı daha mantıklı buluyorum. Saçım şu an kısa fakat uzun olduğu zamanlarda kuaföre sormuştum 2500 TL fiyat verdi o yüzden uzun süre düşünmüyorum
saçı evde boyamakta riskli
saçlar yanabilir
ve kuaför masrafı bin iken üç olabilir
en iyisi saçları kazıtın
2023 dazlak yılı olsun :D :D
teşekkürler en iyi görüş seçimi için
Cevap
3Cevap
Ben hep evde boyuyorm
Cünkü ben saç renklerinden çabuk sıkılan bieiym
Aynen öyle evde saç boyama devri resmen başladı
Kesinlikle her şey pahalı. ama evde boyamakta ucuz olmaz
1000 TL olduysa yine iyi valla en son geçen sene Kasım ayında 900 TL'ye saçımı kızıla boyatmıştım :(((
Boyamak istedikten sonra kendim de boyayabiliyorum ama kuaföre de gideceksem gidiyorum.. Keyifli günler..
Becerisi olan evde boyayacak ya da uyguna yapan bir kuaför bulacak
Yıllardır kendim boyuyorum. Para kaybı evet birde zaman kaybı var. 3 saat ten önce çıkamıyorsun.
Aynen ev de boyamak rahat okadar paraya başka işler yaparım ya 😂
valla ben o kadar para vermem sağolsun bayan kuaförü kankilerim var ((: ama gerçekten pahalıymış
Bende bedava dua 🤲 etmeleri yeterli,,
Bana 4000 bin TL dedi..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?