Nasılsa 1 aya dip çıkacak. Değer mi bu parayı vermeye, bence düz boya evde pekala yapılabilir. Cimrilik mi bu?

Nasılsa 1 aya dip çıkacak. Değer mi bu parayı vermeye, bence düz boya evde pekala yapılabilir. Cimrilik mi bu?

Cimrilik değil bence çok fazla fiyat. Ben de evde boyuyorum, ombre hariç hep evde boyadım bu yaşıma kadar. Tabi çok zengin olan için normal, onlar versin o parayı.
O fiyatı. Eden koyarlar anlamadım. Ben de artık düz evde boyayacağım. O fiyatlar verilmez
Rica ederim 😇
Kuaför ücretli zaten çok pahalı, ama eğer kişi kendisi boyayamıyorsa ve seviyorsa. boyatabilir
Kendisi de boyayabilir
Cevap
9Cevap
Evde daha ucuza geliyor ama evdeki boyalar yani marketten alınanlar kurutuyor.
Evet kurutuyor maalesef
Valla Saçım siyah ve aşırı mutluyum bana aşırı özguven veriyor güçlü kadın imajı ve aşıgım siyah saça ama her saç guzeldır tabi
Siyah saç çoğu insa da olmaz şanslısı çoğu koyu kahvedir
Evet cok guzel Bı renk cok baskı yedim sarıya boyat filan ama boyamadım
Tenin de beyaz galiba hoş duruyor
Evet sana da tavsiye ederim tabi sen bılırsın🌺
Benim kumral küllü bal balyajlı karışık bir saç rengim var şu an. Saçım çok yıprandı. Çok boya kullanıldı :(
Benm de oyle olmuştu zeytinyağlı sampuan aldım baya ıyı Şu an asırı saglıklı uzadı saclarını cıkolata kahve yap bence hem rengı duzelır hemde saglıklı gorunur cunku genelde koyu renk saclar saglıklı duruyor ve cok duruyor fazla gösteriyor sacı
Üst üste işlem yaptırmak sanki saçımı eskiye göre bir tık inceltti gibi. Dokununca hissediyorum o cansızlığı. Dışarıdan iyi dursa da böyle maalesef. Ama çikolata kahve mi yoksa koyu kahve mi yapsam kararsızım
Tenin tam ne renk
Beyaz süt beyaz. :/
Aynı ben ❤️ bak ne dicem benım gibi siyah yap mutlu olacaksn hem sacın asırı bakımlı durur ama boya secimin onemlı loreal excellence creme al asırı yumuşacık yapıyor
Tamamdır, her renkten çabuk sıkılan ben siyah da deneyeceğim. Daha önce çiğ durur diye cesaret edemedim. Umarım senin gibi güzel kaldırabilirim ❤️
Bence sen de afet gibi olacaksn Gorur sun asırı havalı olursun siyah adalettir ❤️hep mutlu ol guzellık🌺
Açık bir renge boyanacaksa evde boyamayı asla önermem çünkü sonuç berbat oluyor ama kahve tonları vs. evde olur tabii ki o kadar paraya yazık
Elbette paraya yazık
Değil. Kullandıkları boyanın maliyeti bizim kozmetik mağazalarından aldığımızdan bile daha düşük 🤦♀️
Neden 500 750 diye fiyat koyuyorlar peki
İşçiliklerine öyle bir fiyat biçiyorlar ben de anlamadım
Nasıl işçilik o yahu.
Kadıköye git en elit kuaföre 750 tl istemezler saç boyaması için 😄
Yok artık
Ben olsam arkadaşıma falan rica ederim boyar saçımı
En güzeli
Şu saç boyama işine verilen paraya acıyorum.
İki kutu boya alıp kendin boya gitsin
Kesinlikle katılıyorum
Gerçek masraf böyle şeyler. Buna para vermemeyi tercih eden de cimri falan değildir
Bence hesap bilen kişilerdir
Gereksiz olacaktı ilk kelime 🤦🏻♂️
Evet, görüyorum çevremdeki kızlardan. Gereksiz şeylere maaşlarını harcıyorlar ayın 10-15'i gelince de sağdan soldan borç dilenmeye başlıyorlar ya da kredi kartı borçları yığılıyor
Borç verme o vakit. Saba hayatta dönüşü olmaz
Ben vermiyorum ki zaten. Düzensiz para harcayanlara tek tepkim oluyor: Akılsız başın cezasını çekin
Doğru yani kendi sorumsuzlukları
Niye cimrilik olsun kazıklanmak olur ancak olsa olsa ben saçımı ombre yaptırdım 759 tl ye
Bence de pahalı çünkü fiyatı
Verilmez o para, boyamayın şu saçlarınızı
Değişiklik istiyor insan
Evde boyayın, vardır 300 e boyayan kuaförler
El emeği var tamamda bu kadar da değil.
Bence de bu kadar değil.
Boya yapmıyor olmak burada avantaj işte 😄
Evet hem de büyük bir avantaj
Hiç doğru değil.
Necro sen zenginsin
Nerden çıkardın bunu
Mesaj kısmında konuşsak olmaz mı
açma işlemi falan yoksa evde kendin yap bence de
Kuaför ücretlerine baktım 2023 için şaka gibi. Sanki hepimiz ünlüyüz o biçim fiyatlar
50 tl ye kendin boya al daha iyi ;)
Evde boyayın daha iyi
60 lira ile kurtuluyorum ben
Oh ne ala
Eee erkeklerde böyle 😊😊
Erkek olmak varmış 🤣
Yaaa bi saç için mi 🤣
Eksisi yok çünkü 😬😬
Bilmem tartışmaya açık bi konu
100 lira bana ver boyayi da al ben boyarim
Tamam anlaştık
Anlaştık
Güzel olmak kolay değil
Elbette çaba gerektiriyor
Hayirr
Doğru
Evde yap uazik
O paraya yazık
Dini
Dimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar