Saçlarımı kesmeye kıyamıyorum, ama çok kötü dökülmeye başladı... Babaannem kına sürmem gerektiğini söylüyor. Kına sürmenin faydası var mı? Saç dökülmesini önlemek için ne yapmalıyım.


Saçlarımı kesmeye kıyamıyorum, ama çok kötü dökülmeye başladı... Babaannem kına sürmem gerektiğini söylüyor. Kına sürmenin faydası var mı? Saç dökülmesini önlemek için ne yapmalıyım.


Stresten olabilir abla, dikkat et, veya yeterli c, e ve k vitamini alınmadığı için de olabilir. yetersiz uyku veya sağlıklı beslenmemek te olabilir. saçların güneş ışığına ve hava almaya da ihtiyacı vardır. birde mutlaka şampuan değiştirmeyi dene
Denedim canım geçmiyor. Cildiye ye görünecem sanırım.
Anladım umarım geçer abla :) dökülme bende de var ama çok az
Umarım 🙂
🌺🙏
Biotin takviyesi alabilirsin. Tavsiye vermemin sakıncası olmazsa eğer Solgar markasını arastırabilirsin. Minoxil içeren spreyler var.(Minoxil ve Evocapil) Bunları günde iki kez olarak saç derine uygulayabilirsin. Bir de ek olarak saç dökülmesine karşı şampuanları araştırabilirsin.
Saçlar günlük dökülmesi gerektiği kadar dökülür, saç kirli bırakılır ya da taranmazsa bu saçlar birikir ve ilk taramada fazla dökülmüş hissi verebilir. Bunların dışında kan değerleri önemlidir. Troid saç dökülmesi yapabiliyormuş.
Saçın dökülüyor KOPMUYOR demek dökülüyorsa dibinden kendini bırakıyor değil mi? Yani beslenmende bir sorun var pek tabi hormon dengesizliği de çıkabilir yani kınayı eline yakmaktan vazgeçme ve cildiyeye git kan tahlili yapsın.
Cevap
6Cevap
Bu tar problemler kökten kaynaklanır kisaltmak pek işe yaramaz. Cinko destegi iyi gelebilir. Kına da dahil
Kına sürmeli miyim yani?
Yani bana çozum oluyordu
Tamam çok teşekkür ederim 🙂 önemli olan renginin tutması felan değil zaten yeterki dökülmeye karşı gelsin. uzun kestirmeye de kıyamıyorum ya ceviz kabuğu zeytin yağı da katarım hatta olursa sarımsak da.🤷
Kına çözüm olmuyor maalesef. Vitamin eksikliğinden dökülür.
B vitamini ile yapılan kür var onu yapmalısın
tam nasıl oluyor bilmiyorum araştır bulursun :D
Kına çözüm olmaz, bioen in bir şampuanı vardı o baya iyi geliyodu
Argan yağlı şampuan evet bulursun😉
Ben her şeyi denedim, pes ettim..
En büyük sebebi irsî olması, sonra stres..
Hangı sampuanı kullanıyosun bendede olmustu dökulme
Normaldir. Takma
Şampuanını değiştir
Stres olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?