Saç Bakım Saçların boyalı mı yoksa doğal rengini mi kullanıyorsun? sierravista Takip Et Master Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Saçlarınız boyalı mı doğal mı? 🙆🏻♀️🎀 Güncellemeler+1 yıl 🧡🐬 Güncellemeler+1 yıl yavrumm nerdesin kim bilir şu an nerdesin oouuu ay kafayı ycm Saçların boyalı mı yoksa doğal rengini mi kullanıyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Saç Bakım konusunda 10,9b cevap paylaştı. Doğal rengini kullanıyorum 0 0 Yorumla
seymabasu1 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl İlk kez boyadım tekrar boyayacağım bekliyorum Üzerinden biraz zaman geçmesi lazım 0 0 Yorumla
yürüyenyıkıkhüüü Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl mavilikler vardı ama bayadır boyamadığım için yeşile döndü sonra da zamanla yok oldular açık kahve vardı onlarda gitmek üzere 0 0 Yorumla
Zeynepandcookie Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 90% +1 yıl Şu anda saçımda ombre var ve çok mutluyum 0 0 Yorumla
InoriYuzuriha Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Uzun zamandır doğal saçımı kullanmadım, boyalı. 0 0 Yorumla
melina_97 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Doğal, uzun zamandır boyatmayı düşünüyorum ama cesaret edemiyorum ☹️ 0 0 Yorumla
Lotus____ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Boyalı, doğallık diye tutturan biri değilim 😐 0 0 Yorumla
Eylulemira Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Maalesef ki boyalı boyalı olması sebebi ırsi beyazlık çok 0 0 Yorumla
Blondesmann Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Dopdoğal. 👱🏻Arada bukalemun gibi renk değişiyor 😄 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl Uzun zamandır doğal halinde. Bir ara değişiklik yapmayı düşünüyorum ama daha karar veremedim. 0 0 Yorumla
Gunahbenim23 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Boyadığım dönemlerde oldu ama şu an doğal saç rengime döndüm onu kullanıyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl şu an doğal normalde her şeyin dogalını severim ama saçta boya daha güzel duruyor sanki 0 0 Yorumla
Tubaacelyaaa Takip Et Master Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Doğal renki koyu kahve şimdi ise kızıl 0 0 Yorumla
_GüLüŞüM_ Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 69% +1 yıl Şuanda doğal rengi. Siyah olarak kullanıyorum. 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Saç Bakım konusunda 455 cevap paylaştı. Doğal Rengini Kullanıyorum 0 0 Yorumla
bosverseneismimimm Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 91% +1 yıl Doğal. Boyamayı düşünüyorum ama yazın. 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Saç Bakım konusunda 633 cevap paylaştı. Doğal siyah beyaz. Aklar düştü saçlarıma 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 28 +1 yıl Saç Bakım konusunda 4,7b cevap paylaştı. Siyaha boyadm 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Saç Bakım konusunda 709 cevap paylaştı. Doğal. 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Saç Bakım konusunda 943 cevap paylaştı. Doğal hali 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Doğal rengini kullanıyorum
İlk kez boyadım tekrar boyayacağım bekliyorum
Üzerinden biraz zaman geçmesi lazım
mavilikler vardı ama bayadır boyamadığım için yeşile döndü sonra da zamanla yok oldular açık kahve vardı onlarda gitmek üzere
Şu anda saçımda ombre var ve çok mutluyum
Uzun zamandır doğal saçımı kullanmadım, boyalı.
Doğal, uzun zamandır boyatmayı düşünüyorum ama cesaret edemiyorum ☹️
Boyalı, doğallık diye tutturan biri değilim 😐
Maalesef ki boyalı boyalı olması sebebi ırsi beyazlık çok
Dopdoğal. 👱🏻Arada bukalemun gibi renk değişiyor 😄
Uzun zamandır doğal halinde. Bir ara değişiklik yapmayı düşünüyorum ama daha karar veremedim.
Boyadığım dönemlerde oldu ama şu an doğal saç rengime döndüm onu kullanıyorum
Genelde boyalı hep değişiklik yapmak isterim
şu an doğal normalde her şeyin dogalını severim ama saçta boya daha güzel duruyor sanki
Doğal renki koyu kahve şimdi ise kızıl
Şuanda doğal rengi. Siyah olarak kullanıyorum.
Doğal Rengini Kullanıyorum
Doğal rengini boyalı sarmadı
Doğal rengini kullanıyorum. Memnunum.
kendi renginde boyuyorun
Dogal, hic boyatmadim.
Doğal. Boyamayı düşünüyorum ama yazın.
Doğal rengini kullanıyorum artık
Doğal rengini kullanıyorum
Doğal siyah beyaz. Aklar düştü saçlarıma
Siyaha boyadm
En son köyü kahverengiye boyadım
Tabikide doğal hali
orijinal açık kumral halimdeyim
Doğal
Doğal rengi
Doğal kullanıyorum
Doğal renk.
Dogal
Doğal
Dogal
Boyalı kullanmam
Doğal
Doğal
boyali kizil
Saçlarım doğal
İkisi karışık
Doğal
Kına var 🙂
Doğal
Boyalı
Doğal
Doğal..
Doğal rengi
Doğal.
Doğal hali
doğal
dogal sapsarı
Doğal
Doğal
Dogal
Boyalı
Boya.
Doğal candır
Doğal
Boya