Hep kalp kırılmaz ya kalp kırılınca ister istemez stres, saçlarda stresden etkilenir söyleyin bakalım nasıl alırsınız gönlünü 💃🏻💃🏻

Hep kalp kırılmaz ya kalp kırılınca ister istemez stres, saçlarda stresden etkilenir söyleyin bakalım nasıl alırsınız gönlünü 💃🏻💃🏻

Çok almaya çalıştım kaç ay boyunca baktım düzelmiyor kestim ben de bilsem daha önce keserdim altı ayda bir kestirmek lazım kesinlikle nefes alıyor üç yıldır hiç kestirmemiştim makas bile yaklaştırmamıştım hiç bir kere saçımı kestim yine pir kestim
3-4 ayda bir uçlarının durumuna göre 1-2 parmak aldırıyorum. Sürekli aynı boyda epey zamandır. Küt kestirmek var kafamda ama kıyamıyorum işte ona
Kestirip atarım gönülle mönülle uğraşamam :D
Cevap
6Cevap
Bakım yaparım
Kestirmem, sadece uçlarından aldırırım ama gönlünü almaya da çalışırım 😂
Gönlünü almaya çalıştırıyorum ama yok bana mısın demiyor. Kestirip aticam
Kırılsın kel kalırım sorun değil 😂
Saç işte , bu kadar abartma.. :)
Kestirip atmak en temizi
Kestirip. Atarım
Bu sen misin
Bakım yaparım barışırız
Keserim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?