Erkekte sarı saç nasıl görünüyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Erkekte sarı saç nasıl görünüyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Benim de aklıma radikal kararlar geldi ancak hayır, gitmez bana 🙄
Erkeklerin saç boyaması çok da gerekli değil bence. Sarı kafa görmeye alışık değilim zaten. Orijinali neyse o kalsın.
Renk tonu hoş değil gri falan daha güzel olabilir fakat yüzünü açmış
Beyler yapmayin. Bu saç sadece Şakşuka abimize yakışıyor 🤭
Ben beğenmiyorum
Cevap
37Cevap
Yakışıyor bence
Bu fotoğraftaki kişi kesinlikle siyah saçlı olmalı yakışmamış buna. Ama yakışana da yakışıyo ya. Kıvanç tatlıtuğ mesela. Tamam onun doğal ama ten rengi buğday olan erkeklere açık kumral tonu gidiyo yani
Haha ayni boyle
Herkes istediğini yapabilir
Ama herkese yakışmıyor kişiye göre değişkenlik gösteren bir durum
Erkeklere sarı saç yakışmıyor çingenelere ozenmeyin beyler benim bildiğim romanlar saçını sarıya boyar iğrenç
mhp li bir ailenin çocuyum :D saçımı boyarsam vururlar la beni :D artı sakalım zaten doğuştan kızıl çıkıyor :D
Yeni nesilin hormonlarında sıkıntı var sanırım. Ne kadar kadınlara has şey varsa hepsini kendilerinde uyguluyorlar.
Erkek bu değişime niye gerek duyar hiç anlayamıyorum ve erkeklere de hiç yakıştıramıyorum, erkek erkek gibi olur
Erkeklere yakışan siyah kahverengi kızıl olan ayrı tabi bunlar çok yakışır onu dışında erkeğe yakışmıyor
Yakışanı var, yakışmayanı var.. Önemli olan, modadan etkilenmeden doğru şeyleri kendine yakıştırabilecek zevke sahip olmak.
Hayır bence hiç hoş durmuyor erkek dediğin esmer kara kaşlı kara gözlü olur 😉😉😉
çok itici geliyor bana..
Sarı bence orijinal sarışınlar dışında kimseye gitmiyor ya
Tarık Mengüç kadar olmasa da evet hshshsj Kore tarzı saç kesimi olan erkeklere yakıştırıyorum ben renkli de gidiyro çok tatlı oluyorlar ya Allah sayılarını artırsın citirlarin
Bazılarına yakışıyor mesela resimdekine hiç ama hiç yakışmamış
Erkekler de iyice kadınlara benzemeye başladı Allah sonumuzu hayretsin.
Görseldeki tipe bak kafası anya yüzü de Konya🙄😄😄😄
estetik görünüyor bence ama türk kültüründen bayağı uzak bir görünüm
Saçmalık, saçını sarıya kızıla boyayan kadınlar bile itici geliyor
Sus sus deme iyi ki ben denk gelmedim cidden gözlerim kanardı😂🤣🫣🫣🫣
Lütfen yakışan yaptırsın bazıları çingene gibi oluyor
Çok kötü gözüküyor aralarına gri attıranlar çekici duruyor
Abi ne sarı ne gri ne pembe yakışmaz. Ne gerek var böyle fantezilere ben sevmiyorum.
Ya sabır... Kpop'a gay diyorduk bunlar onun da yerelini yapmışlar...
Buna yakışmamış. Bulunduğu ülkeye dışarıdan gelip, ayakk uydurmaya çalışan vatandaş gibi olmuş.
Bana göre bir erkek için ters olaylar bunlar ama kendine yakıştığını düşünenede saygı duyarız 👍
Yakışanda gayet havalı duruyor.. Keyifli günler..
Erkekte esmer ten kara kaş kara göz severim, sarı saç yakışmıyor erkeğe.
ben yakistirmiyorum ama yapana da herhangi bi sey diyemem tabii ki de
herkes neyi istiyosa onu yapsin beni ilgilendirmez sonucta
Ben sarışın pek sevmem ama doğal olanlarda belki birkaç istisna oluyor güzel oluyor bazılarında (Martin freeman bunlardan biri) ama sonradan boyatanlar iyyyy iğrenç oluyolar. Bu fotoğraftaki abimizde iğrenç gozukuyo
Ucuz bir espri olacak ama 3. lig topçusu gibi duruyor 😄
Krolar , kendi saçı olmadığı belli zaten çok çirkin duruyor bence
Hayır yaaaa. Herkes cennet mahallesi Yunus gibi oluyor. Coooook kötü
Görseldeki siyah saçlı olsa daha yakışıklı. Kendi önüne engel atmış adam.
Gayet güzel görünüyor
Yok yakışmıyor hatta kaş aldırmakta olmuyor tamam bakımlı olalım diyorsunuz erkeksi değil ama kadına kaçıyor hoş olmuyor
kendi doğal rengi değilse bence erkeğe hiç yakışmıyor özellikle kumral veya esmerse hiç gitmez
Çok komik bence biri bişey yapınca herkes yapmasın ya
Hayır ya kadınlara daha çok yakışıyor erkekler boyatınca t. p a benziyor
Görseldeki yakışmamış ama yakışana yakışıyor 😂
yakışana yakışıyor bende önceden sarıya boyatmıştım kimin ne dediği umurumda değil kendinizi nasıl iyi hissediyorsanız öyle yapın
Yapay
ptt ligi afrikalı topçusuna benziyor.
Doğal sarısını tercih ederim
Hayır, çoğu erkeğe yakışmıyor ve gereksiz
hayırya yeni yeni icatlar sarı iyideğil
Bu adama yakışmamış ama evet yakışıyor
Hayır ben çok itici buluyorum
Hayır berbat duruyor boyalı saç erkeklerde.
Ben koyu renk seviyorum
Asla yakışmıyor
Sarı saç 🤝 keko olmak
Koyu tenlilere hiç yakışmıyor.
Zerre yakışmıyor boyalı sarı saç.
Çiv çiv gibi duruyorlar
alman 3. lig futbolcuları gibi duruyor :))
Erkeğim diye geziyorlar
Ortalıkta erkek diye geziyolarmı birde
Bence i. neye benziyorlar.
Esmer olduğum için yakışmaz bana.
ben seviyorum ama erkeğin saçına gitmez
her erkeğin yazacaktım:)
🙃
:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?