Saç dökülme sorunu, yeniden eski dolgunluğu nasıl ulaşabilirim, saçlarım ne yaparsam tekrar çıkar?

Arkadaşlar merhaba, saçlarım son 2 yıldır çok zayıfladı güçsüzleşti ve tepe kısmı da döküldü. Stresten olduğunu söyledi doktor bana (eğitim hayatı okul gibi şeyler tetikledi dökülmeyi) ve erkek tipi saç dökülmesi olduğunu da söyledi. Tedaviye başlarız fakat uzun süreli ve kesinliği olmayan bir yolculuk bu dedi. Sizin bana önerebileceğiniz şeyler var mı? Dermaroller vs kullanıyorum. Bıttım sabunu kullanıyorum. En sonunda da urban care'in tonik spreyini sıkıyorum. En azından dolgunlaştırıcı etki veriyor bunlar ya da bana öyle geliyor. Bilen varsa lütfen bana yardımcı olsun henüz 22 yaşındayım ve saç ekimi yaptırmak istemiyorum.

Saç dökülme sorunu, yeniden eski dolgunluğu nasıl ulaşabilirim, saçlarım ne yaparsam tekrar çıkar?
Cevapla