Saçım kıvırcık ve çok ince telli çok zorlanıyorum açarken ne yapmalıyım?

Nasıl açabilirim hemen yıpranan dolanan bir saç tipim var çok inatçı banyoda özellikle saç bakım kremi kullanıyorum ama saçlarımı yinede açamıyorum... Brezilya fönü uyarmı onu düşündüm ya da 6 ay kalıcı fönler? Yanarmı saçım yoksa bakım yaparmı Brezilya fönü bakım yapıyor diye duymuştum. saçımda boya yok...
Saçım kıvırcık ve çok ince telli çok zorlanıyorum açarken ne yapmalıyım?
Cevapla