Saçlarım kıvırcık kepek olduğu için annem saçlarımı kısacık 1 numara kestirirsem geçer dedi öyle mi yapmalıyım?

Saçlarım kıvırcık kepek olduğu için annem saçlarımı kısacık 1 numara kestirirsem geçer dedi öyle mi yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Annem direk sıfıra vurup jiletle kazıyalım dedi sanırım bu akşam kazırız
Saçlarım kıvırcık kepek olduğu için annem saçlarımı kısacık 1 numara kestirirsem geçer dedi öyle mi yapmalıyım?
Cevapla