Doğal sarışın bir insan saçını kızıl yapması hata mı olur sizce?

Saçlarım doğal koyu sarı. Ten rengim beyaz yakışır diye düşünüyorum. Ama etrafimda kime soylesem manyak misin sac rengin cok guzel vs diyo. Sizce doğal saç rengimi bozmam hata mı olur yoksa boyatiyim gitsin mi? Boyatanlar varsa saclar yipraniyo mu onlar hakkinda da bilgi verirseniz guzel olur. Çocukken saç uçlarımı mavi pembe vs yapiyordum sadece full ilk defa boyatmayi dusunuyorum.🤧
Doğal sarışın bir insan saçını kızıl yapması hata mı olur sizce?
Cevapla