İncelmiş saçları boyamak saç için çözüm olur mu yoksa yıpratırmı?
✨💎✨

İncelmiş saçları boyamak saç için çözüm olur mu yoksa yıpratırmı?
✨💎✨

Genelde bu sorunu en çok kapalı kadınlar yaşar saç hiçbir zaman hava almadığı güneş görmediği için vitaminsizlikten incedir dayanıksızlaşır ve dökülmeye başlar onlara önerim şu doğal içerikli şampuanlar kullanın ve diyorsanız ki bulamıyorum ya da fiyatı çok pahalı kapalı kadınlar için üretilmiş olan özel vitamin içerikli serum içerikli şampuanlar var bunları kullanın ve saç kremi kullanmayı unutmayın hiçbir zaman ve çok duş almayın ne kadar çok duş alırsanız o kadar çok saç temiz olur ve temiz saç uzamaz ya da dayanıklı olmaz
Benimde saçlarım 3 yıl kadar önce gürdü sonra çok fazla boyattım ve yıprandı 1.5 yıldır boyamıyorum ve yaklaşık 8 ay önce güreştirmek ve yıpranmanın geçmesi için bir sürü ürün denedim. Amacın sadece gürleştirmekse biotin kapsül, saç kompleksi, urban care saç toniğini öneririm.
Defne sabunu, ısırgan otu suyu , saç kremi yerine haftada bir tatlı badem ve Argan yağını uçlardan diplere doğru naaaj yaparak (saçı çok incitmeden) iki aaat kadar saç boneaiyke tutmak ise yarıyor...
Cevap
3Cevap
Saç kremleri ya da hindistan yağı gibi ürünler faydalı olabilir
Barış saçların çok güzel saçın olabilirmiyim
Oyun oynuyorduk Burdan arkadaşla o yaptırdı kusura bakmayın
Teşekkürler sorun değil :)
Pekala sevindim 🌸
🌸🌸
Bana da söyleyin bunu.
Bıttım sabunu kullanıyorum ben, fena değil.
Bakım önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?