Saç Bakım Nicola Beckham sarı saçlarını kahveye boyattı. Sizce nasıl olmuş? birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 42 Yapay Zekaya Sor Sarı saçlı hali daha havalıydı bence ama özüne dönmüş? Güncellemeler+1 yıl Nicolaa saçlar Nicola Beckham sarı saçlarını kahveye boyattı. Sizce nasıl olmuş? Cevapla Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
junchao Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Sarı saçı ateşli buluyorum. Ama kahverengi saçı doğal ve tatlı buluyorum. Benim görüşümce tatlılık ateşlilikten daha güzel duruyor. 1 1 Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Güzel tespit Yorumla
aysslay Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gençleşmiş resmen ama çok yakışmış kahve saç 0 0 Yorumla
SalvioHexia Takip Et Master Yaş: 38 , eic 82% +1 yıl bence kahve daha bi yakışmış gözlerinin rengini ortaya çıkarmış 0 0 Yorumla
KTİPİYOZ Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Baya yakışmış beğendim 0 1 Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Ben de Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl Saç Bakım konusunda 622 cevap paylaştı. Siyah saçlı hali daha ii 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Saç Bakım konusunda 2,4b cevap paylaştı. Çok büyük gösteriyor 0 0 Yorumla
AltınYaprakS Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Saç Bakım konusunda 340 cevap paylaştı. kahverengi yakışmamış. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Sarı saçı ateşli buluyorum. Ama kahverengi saçı doğal ve tatlı buluyorum. Benim görüşümce tatlılık ateşlilikten daha güzel duruyor.
Güzel tespit
Gençleşmiş resmen ama çok yakışmış kahve saç
bence kahve daha bi yakışmış gözlerinin rengini ortaya çıkarmış
Baya yakışmış beğendim
Ben de
Eski hali bence daha iyiymiş
Siyah saçlı hali daha ii
Çok büyük gösteriyor
güzelliğine güzellik katmış
Kahve/siyah çok daha fazla yakışmış...
Yakışmış
kahverengi yakışmamış.
Daha güzel olmuş
bence sariyken daha guzelmis
Daha güzel olmuş
bence renk yakışmış kesin çok kötü
kötü maalesef.
daha iyi olmuş bence
Fena değil.
Sagdaki daha guzel
Harika olmus
Çok iyiii.
Daha yakismis
Yakışmış
Daha yakışmış bence
daha iyi
Umrumda değil