Saçınıza maşa yapmak zor gelmiyor mu her gün falan yani? Bazıları kuaförden yeni çıkmış gibi oluyor da..

#Edamedasaçbakım ۞ℰ𝒹𝒶𝓂ℯ𝒹𝒶۞
Saçınıza maşa yapmak zor gelmiyor mu her gün falan yani? Bazıları kuaförden yeni çıkmış gibi oluyor da..

#Edamedasaçbakım ۞ℰ𝒹𝒶𝓂ℯ𝒹𝒶۞
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Saçıma ısı işlemi göstermiyorum
Hafta da 2 kez yaparm bence ideal
Genelde maşa yapmıyorum
Saç sosisi kullanıyor herkes. Kimse bu sıcakta maşa yapmıyor bence
O saç sosisi yeterli bukleyi vermiyor :(
O kadar video atıyorlar veriyor gibi görünen🙄
Evet videolarda çok işe yarayan süper bir şeymiş gibi görünüyor ama fos yani 😒
İyiki denemedim desene😐
Yani saç tipine de bağlı olabilir. Benim saçlarım ince telli. Eğer seninki kalın telli ise daha iyi tutabilir.
Hergün değil de bazen dışarı çıkarken yaparım. Yapmadan önce de saçıma deniz tuzu özlü kıvırcık etkisi daha fazla yapan saç spreyini sıkarım
Saçım kendinden iri dalgalı zaten maşaya gerek duymuyorum en fazla örüp uyuyorum ertesi güne açıyorum daha da kıvırcık oluyor.
Yapmadığım için gelmiyor yapsam zor gelirdi ama doğuştan düz, idare ediyorum bir şekilde.
sık sık maşa yapmıyorum çünkü geni maşalı gibi zaten 😀
Ben daha çok saçları nasıl bu kadar ısıyı kaldırıyor ona şaşırıyorum.
baya zor hemde
Geliyor ama yapmak zorundayım işte Eda 😂
Hiç Yapmadım için Bana o zorluk Uğramıyor 😅
hayır hiç yapmam maşa
Toplayın saçınızı öyle de guzelsiniz
Hiç yapmadım
Yapmıyorum
Geliyor