Saçımdaki beyaz teli koparsam ne olur? Çoğaldığı doğru mu? 😃

Saçımdaki beyaz teli koparsam ne olur? Çoğaldığı doğru mu? 😃

Çoğaldığı doğrudur.
Mehmet Ali Birand ın vefat ettiği gün annem ilk beyazımı buldu çekti.
Bir iki tane arttı.
Sonra da Benim mal bir erkek arkadaşım lise de beyaz saçımı kopardı,
ne olduysa ondan sonra oldu.
Şu an 20 tane vardır saçımda 😌
Ama bazen yarısı beyaz, yarısı kahve rengi olarak uzuyor. 🤔
Cevap
25Cevap
Bence arttırmaz
Ben beyaz saçlarımı senelerdir hep koparıyorum ve beyazlar daha da arttı ama etkisi var mı yok mu bilmiyorum
Ben lisedeyken yapıyordum onu korkma ölmezsin vitaminsiz
Arttırıyormuş. Bende bir tane vardı çektim çoğaldı. Saçımın ön kısmında bir tutam beyaz var
Öyle söylüyorlar ne olur ne olmaz diye koparamiyorum
Emin değilim ama vücut koparmayı bir meydan okuma olarak alabilir
Evet. urefa sanardim. denedim. çoğaldı. sakal da oluyor saç da
Sakin koparma makasla kısalt çok gözüne batıyorsa dipten koparma
O sanırım doğru kdjxj
Beyazlama yaşlandıkça artar. Koparma bir şeyi değiştirmez.
Ozaman siyah saç telini koparmak siyahları artırır
Corona mı yayılsın. Kocaman bir hurafe
🤣
benim aralarda var ben koparıyorum çoğalsın renk katsın diye ahahahaha işin garibi çoğalıyor da
Arttırmaz bilemiyorum
Öyle diyorlar da ben denk gelmedim.
Insallah artirir, baya kopardim cunku
Sanmıyorum öyle bir şey olacağını
Öyle bi söylenti var..
Koparmazdım yine de çoğalıyor. Genetik ya
Arttıracağını sanmıyorum
İlk defa duyuyorum bunu
Öyle bir efsane mevcut evet jfhfhv
hayır arttırmaz dogru degıl
Ben kopardım her yer beyaz
Var oyle bir rivayete ne kadar dogru bilmiyorum 😂
Doğru
Hayır
Duruyo
çoğalsa ne olacakki
Bişey olmaz ben inanmıyorum.
Evet
Çoğalır
Belmem bence çok var
Yok öyle bir şey
Öyle derler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?