Biraz kabarık gür saçlıyım, şu modeli yaptırsam çok mu kötü durur?

Biraz kabarık gür saçlıyım, şu modeli yaptırsam çok mu kötü durur?

ilk defa bu kadar kısa kestiricem korkuyorjm ama istiyorum bi yandan

Biraz kabarık gür saçlıyım, şu modeli yaptırsam çok mu kötü durur?
Cevapla