
ilk defa bu kadar kısa kestiricem korkuyorjm ama istiyorum bi yandan

ilk defa bu kadar kısa kestiricem korkuyorjm ama istiyorum bi yandan
Benim annemde düz ve gür saçlı,
o yüzden hep orta boyda tutuyor saçlarını.
Çünkü böyle çok kısa olması veya çok uzun olması onu zorluyor.
O yüzden bu riski alma derim.
Haa ama her gün düzenli fön çekeceksen yapabilirsin yani...
saçlaeım düz krem kullansam yetmez mi
Cevap
0Cevap
Erkek traşı bu olmaz ya
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?