Saçların aşırı uzun olmasını itici buluyor musunuz? Aslında benim çok hoşuma gidiyor :D 
Ukraynalı model Alona Kravchenko 30 yıldır saçlarını kestirmiyor. Saçlarının boyu 1.95 metre :) Nasıl sizce?


İtici bulmuyorum, ben tercih etmem.
İmkanım olsaydı kendi saçlarımı daha da kısa yapardım. Ben kısa saç seviyorum.
Küçükken de kısaydı hep, hem kullanımı rahat hem de benim yüzüme daha çok gidiyor. Şu an kısa toplanmayacağı için kısa kullanamıyorum maalesef.
Selam gadası 🙃
Hayır bence oldukça seksi görünüyor. Çünkü her kadın uzun saçlara sahip olmak istiyor. Uzun saçlı olmak şanslı olmakla eşdeğerdir.
Cevap
10Cevap
Aşırı uzun saç güzel
Evet fazla uzun olması itici. Burtek hintlere yakışıyor o. Sırtında olsa neyse benim hadi ordan ortasindayfi kestirdim küstü simdi zor uzuyor.
Aşırı uzun saç hem bakımı zor hem de iyi görünmez rapunzel gibi o ne yahu
Uzun saç severim normalde ama her şeyin bir dozu var. Beli geçince kötü duruyor bence.
Evet itici duruyor ne gerek var bu kadar uzun saça ki
benim saclarim Şu an 75 cm bence yeterli.. cokta uzun olmasini sevmiyorum..
Aşırı uzun güzel durmuyor.
Bence saçın en fazla bele kadar durması gerekiyor. Daha fazla olursa itici duruyor
Gereksiz ya iskence
O fotolar itici tabi 🤣
Bele kadar çok güzel belden sonrasını sevmiyorum.
Hayır benim çok uzun ve iyi ki uzun diyorum
Benimki kadar degimis
Benim dizlerimj geçti valla uzun guzel dimi kisayla yapmam ölürüm galiba
Bencede ama boyama saclarini bence daha guzel olur saclarin
Hmm kendi renginde boya ozaman dogal dursun
benden uzun saçı var zoruma gitti ahsj
Çok aşırı uzun saç itici geliyor bana
Kalem başlığı gibi bu ne be😃
Evet asiri uzun sac nedense ozensiz geliyor.
Ben az uzayınca kaşınmaya başlıyorum sevmem hiç
uzun saç seviyorum kısa yakışmıyor
Hayır güzel de ben kısa seviyorum
Benim pek hoşuma gitmiyor uzun saç
evet itici.
peki :)
Uzjn severim benimki uzun baya cunku guzel bence
Evet
Bulmuyorum
evet çok itici
Bune abi kürk gibi
İtici
Evet 🙄
Evet kezban gibiler
Bulmuş
Bulmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?