Saçımı bazen yıkıyorum kabarık, bazen yıkıyorum hiç kabarık değil. Neden?

Arkadaşlar özellikle kızlar ben saçımı kimi zaman yıkıyorum kurduğunda hiç kabarmiyor dinik ve güzel bazen çok kabarıyor cadı gibi niye ya düzelir
Saçımı bazen yıkıyorum kabarık, bazen yıkıyorum hiç kabarık değil. Neden?
Cevapla