Maşa kullanmadım hiç ama düzleştirici kullanmıştım ve teyzemin dalgasına maruz kalmıştım jshjd


Benim gençlikteki saçlara benziyor mamoşun saçlar duştan çıkardım böyle olurdu hiç uğraşmazdım...
Anılar anılar...
Kullan kullan gandalf bile kullanıyor
Cevap
3Cevap
Bence yakışıyor
Benim saç iyi ya uçları kivrimli oluyor
Sevgilim oyle ugrasir baya saclariyla tatli gozukuyor shsh
Düzleştirici sorun değil de maşa da kullanmasınlar bence.
Neredeyse senin kadar vardı az daha kısaydı asla ama asla yapmadım.
Hayır komik değil bence senin saçların doğal mı yoksa perma mı yaptırdın
Doğal, saçlarıma hiç bir ısıl işlem yapmıyorum.
Bence yakışan vardır.
Buradakiler sana yavşıyor mu 😂😂
Neden?
Feminen duruyorsun biraz.
Anladım
Hayır bazeleri karizma bazeleri cırkın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar