Saç Bakım Kıvırcık saçlar özensiz ve dağınık bir görüntüye mi sebep oluyor? Afroditin_kızı41 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Ben çok beğeniyorum ama kuzenim bugün saçlarımın çok dağınık göründüğünü söyledi. Aksine bence gayet havalı. Sizce kıvırcık sağlar danışık ve özensiz mi duruyor. Kıvırcık saçlar özensiz ve dağınık bir görüntüye mi sebep oluyor? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
serimiyy Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 +1 yıl Saç Bakım konusunda 950 cevap paylaştı. Hayır bence dağınık görüntüsü bile güzel 0 1 Yorumla Afroditin_kızı41 +1 yıl aynen çok cool duruyor Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Saç Bakım konusunda 10,9b cevap paylaştı. Kıvırcık saçlar bence güzel, dağınık gibi olması da iyi görünür 0 0 Yorumla
enbyTgirl Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bir kıvırcık olarak kesinlikle evet. O kadar şekil yapıyorum spreyliyorum. Ormandan kaçmış gibi görünüyor 😡 0 0 Yorumla
SadeceErenn Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Farklı bir enerji saçıyor. Doğal ve güzel görünüyor. 0 0 Yorumla
Papitya_m Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Benim kıvırcık hep düzleştiriyorum dağınık gibi durmasın ama Herkes kıvırcık halini çok beğeniyor belki benimde bu takıntımdan vazgeçmem gerek 🤭 0 0 Yorumla
SadeceNuray Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Ben seviyorum o görüntüyü 0 1 Yorumla Afroditin_kızı41 +1 yıl ben de çok seviyorum Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 28 +1 yıl Saç Bakım konusunda 4,7b cevap paylaştı. Salaş duruyor bence 0 0 Yorumla
AnAlien1 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Daha doğal bence 0 1 Yorumla Afroditin_kızı41 +1 yıl bence de öyle Yorumla
senucidinanelii Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Çok hoş bence 0 1 Yorumla Afroditin_kızı41 +1 yıl di mi ya Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır bence dağınık görüntüsü bile güzel
aynen çok cool duruyor
Kıvırcık saçlar bence güzel, dağınık gibi olması da iyi görünür
Bir kıvırcık olarak kesinlikle evet. O kadar şekil yapıyorum spreyliyorum. Ormandan kaçmış gibi görünüyor 😡
Farklı bir enerji saçıyor. Doğal ve güzel görünüyor.
Benim kıvırcık hep düzleştiriyorum dağınık gibi durmasın ama Herkes kıvırcık halini çok beğeniyor belki benimde bu takıntımdan vazgeçmem gerek 🤭
Ben seviyorum o görüntüyü
ben de çok seviyorum
Salaş duruyor bence
Daha doğal bence
bence de öyle
Yoo hiçte bile
Bence kıvırcık saç en iyisi
Hyr.
Çok hoş bence
di mi ya
Hayır olmuyor