Erkek gibi ifadesi yerine kısa saç deseniz daha mantıklı olurdu. Neyse. Saçım kısa ve uzun saç sevmiyorum , yakıştırmıyorum kendime ve bakımı zor. O yüzden kısa saç hastasıyım. Vee uzun saça dönmek istemem ama o dönemlerden de nefretle bahsetmem. Sadece kısa saç daha çok yakışıyorsa onu överim o kadar..
Kendilerine kısa saçı yakıştırabilirler, imaj değişikliği yapmak isteyebilirler, uzun saçın bakımı zor olduğu için rahat etmek isteyebilirler... bir sürü sebep var.
Uzun saçlı bir erkek olarak kısa saçlı kadınların çok seksi olduğunu düşünüyorum. İşin içinde nefret olduğunu da sanmıyorum sadece kişisel beğeni ve içsel algıların yansıması.