Saç renginde "şarap kızılı" hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce de çekici değil mi?


Beyaz tende çok güzel duruyor sadece
Büyüleyici bir renk tonu
Cevap
5Cevap
Çok güzel ve çekici ama işte kullanması sıkıntı
Bence de çekici
özellikle beyaz tenlilerde aşırı güzel ve dikkat çekici oluyor
Sadece beyaz tenlilere hitap eden bir renk gerçi çoğu renk öyle
Aşırı hoş. Ben de kullandım bu rengi ama kızıl renk zor.
Yakışana çok çekici ama yakışmasana da hiç yakılmaz ne de olsa iddialı bir renk.
çekici duruyor. ama beyaz tenlilere öbür türlüsü pek hoş durmaz
Kötü aklı olan insan bu renk yapmaz akıyor çok tavsiye etmem
benim çok beğendiğim bir saç rengi <3
Değil bu renk mi kaldı
Aynen ben yaptım çok pişman olmuştum her yer leş oldu havlular yastıklar sürekli akıyor
Tercih ederim çok hoşuma gidiyor
Dikkat çekici işleri sevmem
Böyle renklere bayılıyorum aşırı güzel
Yapay duruyor
Iyii
Hic yakışmıyor
Çok çekici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar