Sürekli kullanıp kokusundan çok memnun kaldığınız şampuanlar önerir misiniz? 



bütün çeşitlerini kullandım hepsininde ayrı ayrı güzel kokusu var
Cevap
6Cevap
Bir ara Hindistan cevizi bir marka almıştım Oriflame galiba o kadar güzeldi ki
Sürekli kullanmadim tekrar kullanmak istediğim Elidor güçlü ve parlak serisinin kokusu çok güzel
Şampuan değil de, saç kremi Bioblas collagen & keratin bayılıyorum kokusuna
Şampuan kullanmıyorum
Zeytinyağlı sabun kullanıyorum
Senelerden beri
Yves rocher monoi duş ve saç için şampuanı var o çok güzel kokuyor 🫀🤌❤️🔥
Argan yağı özlü kullanıyorum genelde ve nar kokulu tercih ediyom
kanka ben clear kullanıyorum. Tabi erkeksi bir kokusu var benim kullandığımın
Gliss pembe renkli
dov şampuanı öneriyorum
elseve 😍 harika kokuyo
Haldir şaldir
Panten mükemmel şampuan ve kreminide severim
Arap sabunu
Pantane
Hacı Şakir sjd
Morfose
Elseve
Yooookkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?