Ouyy Kendall'ım yine çok tatlı.
Önden çıkarılan bu tutamlar aşırı hoş değil mi ya?
Kendall Jenner
Önden çıkarılan bu tutamlar aşırı hoş değil mi ya?


Bunlarınki nasıl bu kadar düzgün duruyor anlamıyorum daha yeni birazcık dışarda yürüyeyim dedim saçlarım o kadar değişik bir şekil aldık elektrik çarpmış gibi bizim ki niye böyle durmuyor
Hahahahsh
Kendall’a yakışmış. Ama birde gel bana sor. Saçımı bir hevesle kahkül kestirmiştim şimdi hiç istediğim modeller olmuyor.
Kemikli yüz yapısı olanlari daha yumuşatır
Evet severim 😀
Cevap
6Cevap
Evet ben de bazen 2 tutamını öne alıyorum
Alışkanlık
evet, daha kadınsı, çekici görünüyor bence de ama yüz şekli çok önemli. Kendall hanım yine çokzel maşallah.
Her yüz hattına gitmez yüz hatlar Bu kadın gibi ise bence acil iki tutam bırakmalılar ꨄ
Bence çok güzel duruyur ben de kullanıyorum saflık katıyor😊🤗
Aslinda guzel ama bazi seyler"ben ilgi istiyorum" diye bagirir ya bu da oyle, crop toplar gibi.
evet hoş, arada kullandığım bir model
Ben kakgül daha çok kışkırtıcı ve seksi buluyorum birde küt sac
Sürekli yaptığım model
Evet öyle hemde güzel
Hayır alakası yok hatta. :D
Evet güzel duruyor beğeniyorum ben
Estetiklik katıyor kesinlikle
dağınık topuzda daha güzel duruyor
Hoş beğeniyorum
Cool😍
Daha çekici …
Evet
Yüz şekline göre değişir.
Evet güzel 🙃
Evet hoş
Hayır bence değil
Evet öyle
Yani evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?