Saç Bakım Kendinize en çok hangi saç rengini yakıştırıyorsunuz? SσɳKαɱҽʅყα Takip Et FenomenGuru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Ben kızılı yakıştırıyorum ✨Saçlarım kendine gelsin, boyatacagim Kendinize en çok hangi saç rengini yakıştırıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Saç Bakım konusunda 2,4b cevap paylaştı. Kendi saç rengim dışında kullanmadım ama kızıl yapmak isterdim 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Doğal rengimi. Açık küllü kumral - koyu küllü sarı arası 0 0 Yorumla
AELORA Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 76% +1 yıl Şarap kızılı kesinlikle. Ama doğal saçlarım o kadar güzel ki tekrar boyamaya kıyamıyorum🥺 arada kalıyorum bu konuda🤷🏻♀️🤦🏻♀️ 1 0 Yorumla
Feyzairmakgul20 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Açık kumral sarı tonlarını ama şu an saçım küllü açık sarı bir türlü alışamadım saçımı gizleyerek dışarı çıkıyorum fkdkd 0 0 Yorumla
Verrücktes1Mädchen Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 94% +1 yıl Uçlarına yoğun kızıl yapmıştım açıcı olmadan çok güzel duruyor tamamen boyatabilirim 0 0 Yorumla
incihmm Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bakır, kızıl. Benim de bugün dip boya günümdü boyadım :) 0 0 Yorumla
Xenopeltisx Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Bende kızıl yakıştırıyorum kendime ama şarap rengi ♥️ 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 +1 yıl Saç Bakım konusunda 4,7b cevap paylaştı. Tabiki de pembe 0 0 Yorumla
niceness Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Doğal rengimi yakıştırıyorum. Yani siyah rengi. 0 0 Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Saç Bakım konusunda 989 cevap paylaştı. Saçlarım yaşasaydı sarı 😃 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kendi saç rengim dışında kullanmadım ama kızıl yapmak isterdim
Doğal rengimi. Açık küllü kumral - koyu küllü sarı arası
Şarap kızılı kesinlikle. Ama doğal saçlarım o kadar güzel ki tekrar boyamaya kıyamıyorum🥺 arada kalıyorum bu konuda🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Açık kumral sarı tonlarını ama şu an saçım küllü açık sarı bir türlü alışamadım saçımı gizleyerek dışarı çıkıyorum fkdkd
Uçlarına yoğun kızıl yapmıştım açıcı olmadan çok güzel duruyor tamamen boyatabilirim
Bakır, kızıl. Benim de bugün dip boya günümdü boyadım :)
Bende kızıl yakıştırıyorum kendime ama şarap rengi ♥️
Tabiki de pembe
Kızıl.. Lakin yazın sıkıntı
Kızıl yapma fikri çik aklımdan☺️☺️☺️
Doğal rengimi yakıştırıyorum. Yani siyah rengi.
biraz beyazlarım olsa da siyah :D
sacini boyamak sacma.
uçlarına doğal sarı ve mavi
Karşı cinse kızıl saç yakışıyo
kendi doğal saç rengimi
ombre yakistiriyorım öyle zaten
Saçlarım yaşasaydı sarı 😃
Siyahh simsiyahhh
Siyah
Kızıl 💁
Pembe tabii ki 😍
Mor kanka
Kırmızı
Kumral-Kahve
Siyah
Tabii ki siyah.
Doğalllllll