Kesinlikle bu benim düşündüğüm bir şey ama şöyle ki kendi saç rengini kıyamıyorum bir kere boyarsan hiçbir zaman eskisi gibi olmayacak üstelik griyi çok nankör bir renk yani boyuyorsun çok sürmüyor iki hafta içinde akıp gidiyor sürekli bunu tazelemek gerek saçlarımı yıpratacaklar eminim ama o kadar güzel duruyor ki hayatımı belli bir dönemde griyi saç ile geçirmek istiyorum
Bence evet ama nedenini daha farklı düşünüyorum. bu biraz psikolojikmen düşündüğümüz bir şey. Küçüklükten bu yana gri saçı sürekli yaşlı insanlarda gördüğümüz için beynimiz otomatik olarak, gri saçlı genç olarak tabir edebileceğimiz birini görünce onu zihninde olduğundan daha yaşlı bir görüntüye sahip olduğunu zannediyor. Tamamen zihnin oynadığı görsel bir algı gibi 🤔
Gri saç olgunlaştırıyor ama bence genç kızlara 20 lerinde olanlara düz uzun gri saçlar yakışıyor tabi herkese gitmiyor ama yakışınca da çok hoş duruyor.