1. sorum, saçlarımı çok beğeniyorum açıkçası buklelerim çok güzeller ama onları daha parlak göstermenin yolunu bulamıyorum. krem sürdüğümde evet parlak oluyor ama bu kez sönük kalıyor. önerebileceğiniz kıvırcık saçları daha güzel gösteren bir ürün, bir tavsiyeniz var mı?
2. sorum, ben saçlarımı boyatmaktan hep kaçındım. çünkü yazın doğal olarak açılırdı ve çok güzel bi kumrala dönüşürdü. ama saçlarımı kestirdikçe daha da koyulaştı ve ben yine o doğal kumrallığı istiyorum. bunun için loreal paris sun kiss ya da urban care doğal saç açıcı spreylerini denemek istiyorum. deneyip beğenen var mı? turunculuk sorun değil benim için. yazın da biraz turunculaşıp zamanla düzeliyor.
bonus sorum da, kıvırcık uzun saçları nasıl buluyorsunuzz?
Güncellemeler
+1 yıl
resimdekiler ben değilim aynı anda hem esmer hem kumral hem sarışım olamam :))
Kıvırcık saçlarımı güzelleştirmek için ne kullanabilirim?
Bir ve ikiye cevabım yok çünkü bilmiyorum. Bonus soruya cevap olarak ise beğeniyorum, farklı bir havası var ve biraz uzun olduğunda aşırı derecede tatlı ve hoş buluyorum
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
düzgün yorum gelmeseydi çıldıracaktım yemin ederim shxbsajkcbask teşekkür ederim
Birinci resim sen misin yok ya iki sensin xjxhxjx aynı anda saçımı üç farklı renge mi boyadın? Gecenin bu saatinde pek düzgün yorum gelmez ya rica ederim 😂
birinci resimdekinin saç renginin farkında bile değiller de ondan öyle boş sorular soruyorlar. hepsini evinden aldırıp pataklıycam şimdi çok gerildim ahahabzhjxbja
Güzel soru 🙃 1-kıvırcık saçlar genelde dolgun görünür zaten ama hafif bir ışıltı istiyorsan kaliteli saç köpüklerine bak derim2-saçlarının uzunken doğal kumrala dönmesinin sebebi saçlarının güneşle zamanla doğal bir yanmayla açılmasıdır. Kısalttıkça bu azalır, hatta diplerdeki saçlar ile uçlardaki saçlar arasında ton farkı epey olur. Buna doğal yolla kavuşman için yeniden uzatmayı düşünebilirsin. O açıcı ürünler işe yarayacak olsa bile doğal saçlarını bozmamak adına kork ve hiç elleme derim ben3-saçlar ilgi alanım hobim, güzel ve canlı her saç tipini beğenirim. Ama tercihimi sorduğun için kısa saç hayranı biri olarak kıvırcıkta olsa kısa kıvırcık derdim galiba 🙂
çok teşekkür ederim benim saçlarım da kısa kıvırcık, uzatmayı düşündüğüm için sormak istedim insanlar beğeniyor mu diye :)) saç köpükleri saçı sertleştirdiği için kullanmaya çekiniyorum zaten saçlarım kıvırcıkların geneli gibi kuru ve sertleşmeye meyilli. aksine yumuşatıcı ürünleri tercih ederim. açıcı ürün kullanmak yerine saçımın rengi için yaz mevsimini bekleyeyim o zaman, güneşte zaten neredeyse sarıya kadar açılıyor. teşekkürler tekrarrr
Her saç köpüğü öyle bir etki yapmaz diye düşünüyorum. Yıkaman gerekir o da zor olur uzun saçla, bu kısmı atlamışım. Rica ederim ne yaptım sanki, güzel bir soru başlığı ve yapıcı bir konuşma oldu kıvırcık saçlar üzerine. Ben teşekkür ederim 🙏
Cirl girls methoda başlayabilirsin bütün kıvıcıkların kullandığı bir method kesinlikle senin de işine yarıycaktır farkı görürsün temiz içerikli ürünler kullanmaya özen göstermelisin videolar izle youtubedan ayrıca buklelerinin gün boyu bozulmaması için jel kullanabilrisin otacı ve bee beautynin jölesi gayet tutucu bir etki gösteriyor vigoyla kurutmalısın pamuklu tişörte sarmalısın bunların hepsini ve daha fazlasını cirl girls methodan öğrenebilirsin bu yüzden bu methodu araştırmanı öneririm.