Ben en tepeye topluyorum yoksa hem sabaha kabarıyor hemde ağzıma yüzüme karışıyor ://


Evet ya ben zaten saçlarımı tek açık kullanan bir insan değilim uyurken de öyle bir ara açık bırakıyorum güzel oluyor saçlar canlanıyor ama uyurken saçlarım ağzıma filan giriyor bu sefer sabah uyanınca midem bulanıyor O yüzden topluyorum yani iyi olmuyor bir de mesela suratıma sürtünce sivilce çıkıyor saçlar
Saçın mı var derdin mi var 🤣
Toplayacak kadar uzun saçın yok ki toplayım ama eskiden en tepede hafif bı topuz yapardım senin de dediğin gibi yoksa ağzıma gözüme giriyor sjkf iyi ki kestirmişim şu lânet şeyi artık öyle bir derdik yok hep salık 😌
Özendim şu an sjdj
Hayır toka batıyor yatınca rahatsız hissediyorum ama bazen örerim kıvır kıvır saçlarla uyanmak için herkes senin gibi şanslı ve kıvırcık degl
Ahah kıvırcıklar düz saç ister, düz saçlılar kıvırcık :3 inan çekilecek dert değil sjdjfj
tesekkürler eig çok incesn💥
Rica ederim
Evet toplarım
Açıkken uyurken daralıyorum
Yiaaa kimler kimler.
Bende öyle daralıyorum jdhd
Cevap
4Cevap
Saçlarım 7/24 salıktır. Sadece spor yaparken topluyorum o bile başımı ağrıtıyor.
Benim sürekli gözüme gözüme hücum ettikleri için saç bandı kullanmaya alıştım sjdj
Ne güzel ben de mi kullansam. Ay gerçi o da benim başımı ağrıtır neyse böyle devam fkdjs
Genelde saçım hep salık olur uykudayken de dahil. Yazın falan toplarım ama.
Aksine saçlarım topluyken uyuyamam rahat edemiyorum topluysa açarım :)
Yok hayır toplamıyorum sonra da Samara gibi kalkıyorum
Uyurken nadiren saçım açık uyurum. Genelde saçlarım toplu uyurum. Öyle alıştım çünkü.
Tam tersine açıyorum tokayı, Özgür bırakıyorum saçlarımı
Saçlarım uzunken yazın toplardım şimdi gerek yok artık
Bazen topluyorum bazen salık benim için nasıl olduğu önemli değil direk uyurum 😂
Hayır toplamam açık olur saçlarım
Evet saci acik rahatsiz olurum
Yatağa kendi mi attığım gibi uyurum
Hayır toplamam. Saçlarım topluyken uyuyamam.
Erkek misin sen? Ve açık uyuyorum
Ahah evet mavi profilim işte sjdjd
Saçın kız gibi yapmiz yüzüne baktım baktım nedir bu acaba dedim pardon
Pek görmedim bir şey abi
Sorun yok :d
Uzun degil ki. d
Uzat :d
Saclarim biraz onume dussun sinir olurum kasinir yapamam yerinde uzun iyi
Evet..
Toplamadan uyuyamam
Toplamam
Hayır salık uyurum ben kısa olduğu için
Bazen topluyorum.
Alttan alt kuyruğu yapıp toplarım
hayir
Toplamam
hayır
Kızlar illaki topluyodur
yo gayet her yana karışık durur
Uzun değil saçım.
Açarım
Tam tersii
Saçım kısa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?