Bence erkeklerde kısa saç çok daha çekici duruyor. Ben uzun saçı pek erkeğe yakıştıran biri değilim en güzeli kısa saç. Yani yakışan yapar tabi saygı duyarım ama bence en güzeli ve en çok yakışanı kısa saç diye düşünüyorum ben. Uzun saç nedense bana biraz kadınsı gibi geliyor ondan sevmiyorum erkekte.
Kısa saç yakışıyorsa bile yakışmasa bile her zaman Türk erkekleri kesinlikle kısa saç kullanmalı çünkü uzatınca bakım yapmıyorlar saçlar aynı pişmaniye gibi görünüyor şekillermiyorlar sebep şu işte kadınlar saçlarına şekil verir kadınlar saçlarına bakım yapar madem bunun böyle olduğunu düşünüyorsun neden Uzatıyorsun değil mi Türk erkekleri sadece kısa olsun yani başka bir şey yapmasınlar mümkünse
Her erkeğe uzun saç yakışmıyor mesela kıvanç bile mağra adamına benziyor ama yakışanı var ya harika efsanevi bişi oluyor 🤩🤩 kısa saç zaten herkese yakışıyor