Günlük hayatta saçlara sıkı maşa yapmak abartı mıdır? (Görseldeki gibi sıkı bukleler) 
#EdamedaSaç
🌺🌺🌺

🌺🌺🌺

Selam gadası 🙃
Bana abartı gibi gelmiyor. Çünkü insanların kendini iyi hissetmek adına yaptıkları şeyler olarak görüyorum. Kaldı ki insan bu saç modelini seviyorsa ortada sıkıcı bir durum yok demektir.
Cevap
11Cevap
Evet, gereksiz şekilde saçı mahvetmek resmen. Özel günler neyse de.
Günlük için biraz abartı su dalgası daha uygun oluyor. Ama bu günlük yapmayacağım anlamına gelmiyor. Canım isterse günlük de yaparım.
#SelamGençlik ⭐🍀💛⭐
Salaşlığın çekiciliğini hiçbir maşa yenemez, net.. #SunIsUp #Amazing #TubaSueda ⭐🍀💛⭐
Tam maşa değilde daha hafif olan daha doğal görünüyor.
Önceden bend abartı olarak düşünürdüm ama değil bence ya gayet güzel
Kadınlar için zaman mekan fark etmiyor diye biliyorum
Abartı değil bence gayet hoş duruyor. kuafor olduğum için bende yapıyorum hergun maşa
Yok bea
Nasıl bi mekanda takılacağına, ne giyeceğine ve yapacağın makyaja bağlı.
saça zarar vermiyorsa her gün yapılabilir, çok güzel duruyor
Tam tersi sıkı maşa özel günlerde bana çok komik geliyor. Günlük kıyafetlerle çok yakıştırıyorum
Tabi saçı mahveder
Günlük için bu kadar hazırlanmak komik oluyor
saç dokusuna zarar verir
bana abartı geliyor ama azcik))
Yıpratır saçı zamanla saçlarımı seviyorum
Selam. Hayir abarti değil gayet hos
Kesinlikle bir gerekliliktir...
Hafif maşa yapta görselde ki gibi olmasın
Ağır kaçar
Abartı bence
Abartıdır
@Xeroys Of kendim icin demedim saçı açık kadınlara dedim
Normal kadın kalmadi ki fazla maşalı abarti olsun
yıpranmaya neden olur.
Abarti
Yok knk çok hafif kzbclfnfk
Değildir
Abartı
Hayır.
hafif maşa en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?