Kışın en güzel yanlarından bence :3 markete mi gideceksin tak bereyi saçın ne durumda düşünme.


Hemen bir yere uğrayıp döneceksem bere takarım evet ama birkaç saat dışarıda vakit geçireceksem mecbur şekillendiririm.
Kısa süreliğine bir yere gidiyorsam evet takarım ve saçıma hiç bir şey yapmam, açık olur.
Cevap
7Cevap
Hayır sadece toka takıyorum
Evet ya da topuz yapıp çıkıyorum zaten hdhdh
Aynen hdjdjdj
Bazen evet takıyorum ama üşendiğimden değil üşüdüğümden.
evet bere veya sapka hayat kurtariyor... kullanirim
Ben de aynı şeyi yapıyorum. Yakında kar maskesi de takarım.
bere taktigimda boyle mi dusunuluyor yoksa ajfjjf
Sanmıyorum ama kurtarıyor işte jdjd
Bere çok kurtarıcı oluyor
Saçlarım düz olduğu için bir şey yapmama gerek yok
oha bi tek ben yapıyorum sanıyodum hdkfşdösmdl
Ben bereyi oldum olası takamıyorum
Bere takinca daha cok yapma istiyo sksksk
Bereyi sevdiğim için takarım
Ben Hep Fön Çekerim 😏
Evet takarım uğraşmak istemezsem normalde sevmem
Tabii yaa bere kurtarıcıdir zndxkdn
Hayır
Bere bana yakışmıyor
evet bazen
Üşüdüğüm için takıyorum ben
Bere saç döker
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar