Saçlarınızın üç kısmına besleyici yağ sürebilirsiniz daha sağlıklı bir görünüme kavuşmasını sağlayacaktır. Badem yağı veya Hindistan cevizi yağı sürebilirsiniz saçı beslemesinin yanında sağlıklı canlı görünmesini sağlar. İşe yaramazsa keratin bakımı uygulayabilirsiniz bu işe yarar diye düşünüyorum istediğiniz şekle getirmiş olursunuz. Bir de ısıl işleme maruz kalmaması gerekir fazla ısı görmek saç tellerini kötü hale getirir saç kuruturken bile makineyi biraz uzaktan tutun.
Uzadıkça kırıldığını gösteriyor. Kırıklarını aldırmalısın düzenli olarak.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Benim saçım kalçamın altına gelirdi. Gratiste ne varsa kullanırdım ve aslaa ısı kullanmadım. Kurutm makinesini uzaktan tutuyordum onun haricinde ısı yapmadım. Saç bakım rutinim vardı
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Isıyı haftada bir yapıyorum O da bazen kurutma makinesi falan kullanmam asla sadece biraz uzayınca hep altları böyle oluyor uzatamıyorum