Saçlarım kıvırcık ama dipleri hep sönük duruyor. Ne kullanmamı önerirsiniz?

2b ve 3a kıvırcık saç tipine sahibim boydan ve uçlardan çok güzel bir kıvırcıklığı olmasına rağmen diplerden hep yatık ve sönük öyle olunca da duruşunu çok beğenmiyorum sürekli bağlamak zorunda kalıyorum bu konuda bir öneriniz var mı
Saçlarım kıvırcık ama dipleri hep sönük duruyor. Ne kullanmamı önerirsiniz?
Cevapla