Saçlarımın daha yavaş uzaması için ne yapabilirim?

Öncelikle merhaba, yaklaşık 1 ay önce saçlarımı aşağı bıraktığım resimdeki gibi kestirdim ve bu modeli kendime çok yakıştırdım. Fakat ailem erkek gibi göründüğümü söyleyerek sürekli saçımı uzatmamı istiyorlar. Ben ya gizli bir şekilde gidip saçımı kestirmeliyim (ki bunu her ay yapacak olursam aylık harçlığımın yarısını harcamış oluyorum) ya da uzamaması için bir yöntem bulacağım. Ayrıca saç kesimi hakkında bilgisi olan varsa bana bilgi verebilir mi? Kendi saçımı kesmeyi de deneyebilirim. Şimdiden teşekkürler.
Saçlarımın daha yavaş uzaması için ne yapabilirim?
Cevapla