O onun kendisine olan saygısını gösterir gadası. Ben böyle birşey için ona laf dahi demem. Kendisine saygısı olmayan birine laf konuşmak çok gereksiz bir hareket olur.
İlk buluşma olduğundan dolayı ona söylerdim neden böyle geldin diye sonra bakıyorum tartışma çıkıyor ilk bulusmada tartışma çıksın istemem çünkü suçlu taraf ben olurum ve olay büyür bu yüzden saçlarını yıkması için -vaktimiz varsa eğer- kuaföre götürürüm yapmisligim var ilk buluşma olmasa bile bir sonrakinde böyle gelmişti ve ben cidden üzülmüştüm. Bu duruma maruz kaldığım için.
Merhaba. Kendi kişisel bakım ve hijyenine dikkat etmeyen bakımsız biri izlenimo yaratır. Bu durum hoşuma gitmez. Kişilerim kendilerine olan öz saygılarını yitirmemesi gerek.
İlk buluşma yaa ilk görüş birçok şeyin oluşacağı sekillenecegi ilk gün bence insan herşeyiyle mükemmel gitmeli çok pahalı fiyakalı gitmeden bahsetmiyorum temiz ve özenli bu karşındakine duyduğun saygıdır. Ama insanız bir gece öncesinde kötü bir durum yaşamış geceyi hastanede geçirmiş ya da kötü bir durum yaşamış olabilirsin özensiz pis gitmektense görüşmeyi ertelemeyi tercih ederim
Kafasına terliği yer galiba adı üstünde ilk buluşma kendime saygısızlık olarak görürüm illaki makyaj ya da takım elbise giymesine gerek yok kişisel bakımını yapsın yeter
Vucüdun ürettiği yağ saçı besler aslında yağ saçlarımız için iyi bir şey bence toplumumuz bu konuya yanlış bakıyor bunun nedeni de toplum tarafından yerleşmiş normlar.
Saçı başı dağınık komple yağ halinde gelmesini söylemiyorum zaten ama belli bir miktarda olmalı tabi ki insan hem kendisine hem karşısındakine saygı duyacak bir şekilde olmalı.
Bence her şeyden de iğrenilmemeli fakat "ilk buluşma" olduğu için en azından özen göstermesi gerekir insanın. Daha sonrakilerde böyle bir durum olursa şahsen anlayışla karşılanması taraftarıyım