Şampuanın çok köpürmesi veya az köpürmesi şampuanın kalitesini göstermez.
Çok köpüren şampuanlar genel olarak kimyasal anlamda arındırıcı oranının fazla olması, az köpüren şampuanların kimyasal içerik olarak az olması gibi bir görüş olması kısmen doğru olsa da böyle bir genelleme yapmak doğru değildir.
Şampuan tercihi yaparken öncelikle içeriklerinin çok iyi incelenmesi gerekir. Saçtaki problemlere göre tercih yapmak ve bu anlamda profesyonel bir danışmanlık almak en doğrusu olacaktır. Şampuan hangisi olursa olsun aslında nasıl ve ne sıklıkta kullandığınız önemlidir çünkü organik şampuan diye çok yoğun kullanmakta bir hata veya marketten aldığınız x marka bir şampuanında çok yoğun kullanımı bir hatadır. Saçınızda önemli olan diplerindeki yağ dengesinin iyi olması ve boy ve uçlarına uygun ürünlerin kullanılması en doğrusudur. Son olarak şampuan seçimi yaparken içeriklerini iyi incelemenizi ve saçınıza en uygun ürünleri tercih etmenizi tavsiye ederim.
Kullandığınız ürünlerin köpürmesi, yoğunlu, kıvamı, kokusu vb. durumlar ürünün kalitesini göstermez. Saçınızdaki etkisini görerek seçim yapmak en doğrusudur.
Genellikle Organic bitkisel adı altında satılanlar köpürmüyor. Market işi şampuanlar baya köpürüyor. Saçı temizlemesi için illa köpürmesi lazım değil gibi geliyor bana. Kullandığım şampuanım köpürmüyor en azından. Saçımı da iyi temizlediğini düşünüyorum.
Merhaba. Şampuanın köpürmesi kalitesinin ve yoğunluğunun fazla olması ile birlikte saçlara nüfuz ederek daha çok etkileşim sağlar. Saçları daha fazla besler ve bakım yapar. Köpürmesi iyidir kısaca.
Ne kadar çok köpürüyorsa o kadar çok kimyasal demek. Özellikle Lauryl ile başlayan kimyasal içerikli şampuanlar zararlı olduğu söyleniyor. Kanserojen. Evet çok köpürüp saçı daha iyi temizliyor ama uzun vadede zararlı. Seçim sizin.
Bu kalitesini belirleyen bir etken değil. Kalitesi için içindekiler kısmına bakmanız lazım. Saç tipinize uygun olması lazım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
køpuren sampuanlar sulfat iceriyor ve bu cilt ve sac icin aslinda zararli. kendim sahsen uzun bir suredir sulfat ve ve silikon icermeyen sac bakim urunleri kullaniyorum ve saclarimin daha canli ve saglikli oldugunu søyleyebilirim :)
Şampuanın köpürüp köpürmemesinin neden iyi temizleyip temizleyememesi değil. Ama köpürünce daha iyi temizlediği düşünülüyor o yüzden köpğrmesi için kimyasal koyuyolar :)
Merhaba,
Şampuanın çok köpürmesi veya az köpürmesi şampuanın kalitesini göstermez.
Çok köpüren şampuanlar genel olarak kimyasal anlamda arındırıcı oranının fazla olması, az köpüren şampuanların kimyasal içerik olarak az olması gibi bir görüş olması kısmen doğru olsa da böyle bir genelleme yapmak doğru değildir.
Şampuan tercihi yaparken öncelikle içeriklerinin çok iyi incelenmesi gerekir. Saçtaki problemlere göre tercih yapmak ve bu anlamda profesyonel bir danışmanlık almak en doğrusu olacaktır. Şampuan hangisi olursa olsun aslında nasıl ve ne sıklıkta kullandığınız önemlidir çünkü organik şampuan diye çok yoğun kullanmakta bir hata veya marketten aldığınız x marka bir şampuanında çok yoğun kullanımı bir hatadır. Saçınızda önemli olan diplerindeki yağ dengesinin iyi olması ve boy ve uçlarına uygun ürünlerin kullanılması en doğrusudur. Son olarak şampuan seçimi yaparken içeriklerini iyi incelemenizi ve saçınıza en uygun ürünleri tercih etmenizi tavsiye ederim.
Kullandığınız ürünlerin köpürmesi, yoğunlu, kıvamı, kokusu vb. durumlar ürünün kalitesini göstermez. Saçınızdaki etkisini görerek seçim yapmak en doğrusudur.
Teşekkür ederim.