Kendimi bildim bileli saçlarım kabarık aslında çok küçükken kıvırcıkmış fakat sonra yerini kabarık saça vermiş. Fakat son zamanlarda sosyal medyada "kabarık saç yoktur kıvırcık saç vardır" akımını gördüğümde acaba mı dedim. Peki kıvırcık olduğumu nasıl anlarım ve kıvıcıklarımı belirgin etmek için ne yapmam gerek❤
Kabarık saçlı mı yoksa kıvırcık saçlı mı olduğumu nasıl anlarım?
Saçlarına bastırıp bıraktığında tekrar kabarıyorsa kabarık saçlısın 👍 Kıvırcık saç kabarık olmaz diye bir kural yok :) hem kabarık hem kıvırcık olabilir. Kabarık olayı tamamsa kıvırcık olayını sen belirleyeceksin ki anladığım kadarıyla kıvırcık saçlısın :)
curly girl hair metodu var onu deniyebilirsin. Ben kendi adıma yeni ürünler vb. almak yerine şans eseri anladım diyebilirim. saçımı normal şekilde yıkadıktan sonra sadece duştan sonra durulanmayan saç bakım kremi uyguladıktan sonra tarayıp elimle yukarı doğru sıkmıştım saçlarımı. Saat geç olunca havada sıcaktı öyle uyumuştum sabah saçlarım bukle bukleydi. Daha sonra internetten izlediğim kıvırcık saçlı kişilerin bakım önerilerini ve curly girl hair metodunu uygulamaya başladım saçımın kabarması aşırı azaldı.