Erkek arkadaşımla 8 aydır birlikteyiz. Seni en yakın arkadaşımla tanıştırayım dediği kişi de şansıma kız çıktı. Çocukluk arkadaşlarıymış ama kıza bir türlü ısınamadım. Kendisi de ısınmam için hiçbir şey yapmadı zaten. Hatta ikimiz yalnızken bana olan tavrıyla yanımızda sevgilim varken ki tavrı bambaşka.
Saçlarım sarı ve kıvırcık. Herkes gayet beğeniyor ama nedense bu kız beni ne zaman görse şakayla karışık saçlarıma laf ediyor. Bir ara samana benzediğini iddia etti. Daha dün sadece ikimizken "Tatlı bakımını nerede yaptırıyorsun, saçların biraz cansız duruyor da?" falan dedi ama sevgilim yanımıza gelince "Ya saçları çok güzel değil mi?" diye sevgilime rol kesiyor. Sizce gözü sevgilimde olabilir mi? Nasıl anlarım öyle olup olmadığını?
Saçlarım sarı ve kıvırcık. Herkes gayet beğeniyor ama nedense bu kız beni ne zaman görse şakayla karışık saçlarıma laf ediyor. Bir ara samana benzediğini iddia etti. Daha dün sadece ikimizken "Tatlı bakımını nerede yaptırıyorsun, saçların biraz cansız duruyor da?" falan dedi ama sevgilim yanımıza gelince "Ya saçları çok güzel değil mi?" diye sevgilime rol kesiyor. Sizce gözü sevgilimde olabilir mi? Nasıl anlarım öyle olup olmadığını?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer