Bir defa daha uzunken kırmadım dediği gibi kestim
Şimdi de kesmek istemiyorum


Merhaba. Saçlarınız sizin kişisel bakım ve özgürlük alanınızı kapsıyor. Bu denli eşinizin size fikir vermesi normal ama kes diye istemediğini bir şey icin ikna etmesi yalnış. Bu yüzden siz nasıl mutluysanız öyle olmalısınız.
Saç senin saçın sırf o istiyor diye istemediğin birşeyi yapmak zorunda değilsin, benim de saçlarım o kadar uzun asla kesmemi istemiyor bundan bi kaç yıl önce nerdeyse o kısalıkta istediğim için gidip kestim iki gün trip attı sonra alıştı çokta umrumda değil benim bedenim, saçım vs hakkında kimin ne istediği kişi kendi karar vermeli buna...
Valla efendim karı koca arasına girilmez ama... Yerinizde olsam ikna etmeye çalışırdım.. Ne bilim mesela, şirinlik falan yapardım.. ya da senin uzun saçlarımı okşaman çok hoşuma gidiyor falan derdim..
🤢Hiç benlik konuşmalar değil bunlar😅
Hayır ya yapamam😅😅
İnan ki kişiliğim gereği dediğin çok zor gelir bana
Hayır onuda demem 😅biraz sert bir kişiliğim var malesef
Onun için yemek yapsam bile bunu ona söylemem
Yoo deme
Halledeceğim bunu😇
Teşekkürler 🌷
Cevap
15Cevap
Bu konuda takıntılı olan biri olarak sana onunla veya hisleriyle ilgili birşey anlatmak isterim, sende istersen tabi
Olur tabi anlat
Eşin seni nasıl mutlu görmek istiyorsa öyle karar vermeli bence
Kesinlikle 😇
💐
Puhaha rica
Uzun saç güzel ama diğeri daha güzel bence kes eşler birbirini dikkate almalı değer verdiğini hissettir
Bende uzun saç severim. Eşinizle ortak yolu bulun bence
oldu git subay traşı yap o zaman kadına uzun saç yakışır
ben de o saçlara hastayım. ne yap ne et kestirme. saclarımdan tut öyle s. k beni de yoksa böyle yapamazsın de
Kısa istemesinin sebebi ne. Banyo sonrası kurutmuyor olman mı 😂 bu yüzden eksik kalan geceler. Gece demişken, gece ikna et. Senin için 10 cm kestireceğim de. Kesin ikna olur
Saçların ıslak kalması ve eksik kalan geceler?
Nasıl bir mantık kurdun çözemedim cidden
Ama dediğin gibi söylersem oda kes der
Mantığı şöyle ki; eşimin saçı da uzun. Banyo sabaha kalacaksa ve sabah erken çıkması gerekiyorsa Kış aylarında kurutmadan dışarı çıkıyor. Buna da gönlüm razı olmuyor. Kestireyim diyor. Ben kabul etmiyorum bizde de
Yazın çok sıkıntı değil
Siz kibarsınız 😇
Eşimin beni o derece düşünmesini istemem
Düşünecekse isteğim doğrultusunda hareket etmeli
Kesinlikle. Sonuçta kullanan ve sıkıntı çeken sizsiniz. Kestirmek konusunda ısrarcı olsa ben de o zaman engel olmuyorum. Ki şu ara öyle bi süreç. Sizin boyutlarda olan saç omuzlara kadar kesilecek. İstese sizin gösterdiğiniz model de çok hoş. O kadar kısalar da yakışıyor üni de öyle idi mesela
Valla ikna edeceğim bakalım nasıl
Kolay gelsin 😀 bol şans
Teşekkürler
Bence eşinin önerisini değerlendir :)))
One güzel görün boşver gerisini
Diyosun
Dedim bile hanımefendi :)
Düşüneceğim bunu😇
Fazla düşünmee :) neden vazgeçemiyosun saçlarından :) sıfıra vurmıycaksın sonuçta
Yaa öylede belimde sonuçta dediği boyda kısacık
Nerde olacak sonrasında?
Nasıl yani
Ne kadar keseceksin yani
Resimdeki gibi kısa istiyor
Baya kıs istiyomuş :) fantazisi mi var acaba 😂😂
nedir son durum :) foto iyiymiş
Kesmedim
Tşkler ayrıca
rica ederim :) isyankar ruhun dışarı vurmuş kendini yine :D
O hep benimle 😅
Tavsiyemi de dinlememiş hem de...
😅 Ya kıyamıyorum öyle güzel uzun ki saçlarım😣😣
Elbet kestireceksin hem değişiklik iyidir
ne yaptın kestirdin mi saçlarını
Pp de belli değilmi sonuç
pp güncel mi
2 gün önce çektim
çok güzel görünüyorsun :)
Tşkler 💐
Rica ederim :) birşey sormak istiyorum
Buyrun?
burdan değil ama :(
Dm geçmiyorum 😕
sadece 45 saniye :)
Yok sağol😊
peki :(
ne söyleyeceğimi merak etmiyorsun yani :(
Bir günde kaç gibi sen gibi soru soracam diyor biliyor musun sen😅
çok kişidir kesin :))
O sebeple bağışıklık kazandım
iyi öyleyse, bağışıklığını bozmayayım, iyi günler
Tşkler 💐.
teşekkür edecek birşey yoktu ama neyse
Kesme sana çok yakisiyor
Tşkler
Yazdıklarım silindi çünkü paylaşım kaldırıldı şimdi buradan anlatayım eşime aldığım hediye için özel iç çamaşırı mi diye sordu bakiyim hediye vs vs
Aşık oldu günü söylemiş ti birine bana Özel söyledi ben bana aşık olduğunu düşünüyorum çünkü öyle sorular soruyordu agzimi açamıyorum
Anladım
Oralar tehlikeli sular sana zarf atıyor bence
Ama asla taviz verme lütfen
Başın derde girer
Ya o zmn yu vermiyorum diye sürekli kavga ediyor
Garip cidden
Abartmıyorum yüz vermiyorum diye her tartismaya beni dahil edip tartışma çıkarıyor anlamadım amacı ne dün de ismin soy ismin çok güzel dedi... Allah beni ne ile imtihan ediyor aklım karma karisik
Aman sakın sakın
Bak pişman olacağın bir heves için eşini karşına alma
İnan ki değmez
Burada bu kızın amacı ne bana asikmi oyunmu yapıyor meyl etmiyorum yanlsi anlama
Bilemedim ama niyeti iyi değil belliki
Ya niyeti ne olabilir cinsellik mi 1 yıldır birlikteyiz üst kapalı aşkını geçen sene Eylül'de soyledi. Bana mı onu anlamadım sonra sürekli kavga tartışma oldu aramızda hep
Birlikteyiz derken aynı yerde çalışıyoruz
Biraz karışık ilerlemiş durum ve üstü kapalı olmaktan çıkmış gibi
Sadece aşık mı değil mi aşık olan bir kadın yüz vermiyor diye bir erkekle sürekli kavga edermi
Ya aşık olmak bana göre böyle bşy olamaz
Sadece hoşlantıdır
Ama kızın ne hissettiğini bilemedim ki
Seni yanlış yöneltmek istemiyorum
Soyle anlatayim bir ara gözlerimden ameliyat olacam dedim gözlerin de üzüntüyü gördüm çok üzüldü. İse gelmiyecem diye ama çözemedim aşık olan biri naisl davranir ne yapar bilemiyorum. Çünkü bu aşk platonik ben evliyim ve tedirgin oluyorum
Tek düşüncen evli olup ondan uzak durman olmalı
Gerisi çöp
Hiç yardımcı olmadın bunu tanıdık kimseye soramiyorum yani yorumun ne şöyle lutfen
Evet bence de sana karşı boş değil gibi
Ama yanlış yani daha ne diyim ki
teşekkür saol 🙂
💐
🦅🙂
Kocan yine kimle fantezi kurduysa
Sen olmada
Aynen bende senin yorumun için aynısını düşünüyorum
Algın yaptığım güncellemeyi kavrayamadı ama şaşırmadım da
10 yıldır tanıyorum sürekli böyle kesmemiş isterdi ilk yıllarda kırmadım şimdi tekrar uzadığı için
Aynısını istedi
Ama herkesi kendin gibi bilmen zekanı ve şahsiyetini ortaya koyar
Hıhı okey
Algılama sorunun mu var bak ciddiyim
Çünkü 10 yıl dedim?
Evet çocukluk aşkı
Tuhaf gelen ne sana?
40 tane flört değiştirmemiş olmam mı?
Kestirme ya böyle daha güzel.
Bencede ya
Kocanda zerre akıl yok
😅 😅
Böyle uzun bele kadar gelen saç benim içimi eritirdi valla...
İşte bizim beyde öyle seviyormuş 😒
Saçma biriymiş maalesef
Bakalım ikna edeceğim
Dişiliğini kullan evet
😈.
😈😈
Sakın kesme
Kesme bence
Kökü sende değil mi
İyide arada bayağı bir fark yok mu
Ben sadece kökü sordum
Kocanı dinle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?