Kışın yediğimiz hurmalar yazın bize neler yapıyor hepimiz biliyoruz galiba🤦🏻♀️ Yaza hazırlık malum, günde 2 kez spor yapmaya çalışıyorum. Vücudum durumdan memnun da saçlarım için aynı şeyi söyleyemeyeceğim😭 Saç kremi kullanmama rağmen kurumasının önüne geçemiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Önerebileceğiniz her şeyi bekliyorum✨💛
Günde 2 kez duş almak zorundayım. Saçlarımın kurumasını engellemek için ne yapmalıyım?
Saçların besleyici krem kullandığın halde çabuk kuruyorsa uçlarına yağ takviyesi yapmanı öneririm.
Argan yağı takviyesi!
Argan yağı nasıl kullanılır?
Dengeli kullanırsan 2 gün boyunca nemini korur, sonrasında yağlanmaya başlar. Argan yağı saç uçlarına damlatılarak masaj halinde yapılan bir yağdır. Tavsiye ederim.
En azından ilk spor sonrası saçını yıkamadan duş al ikinci spordan sonra duş al birinci önerim bu hatta uyanır uyanmaz saçlarına Hindistan cevizi yağı sürüp toplayıp tüm günü o yağla geçirip ikinci duşta arınmanı şiddetle tavsiye ederim Hindistan cevizi yağı antiseptik bakteri üretmiyor kırıklara çok iyi geliyor aynı zamanda mantar bakteri vs risklere karşı en iyi ilaç ve nem dengesini ayarlamak konusunda tam bir mucize. Aklıma gelen en mantıklı fikir bu sevgiler
Sütlü saç bakımı süte bir pamuk batırın ve kafa derisinin üzerinde uygulayın. Bir saat bekletin ve sonra iyice yıkayın. Yumurtalı saç bakımı Yumurta, kuru saçların sorunlarını çözmektedir. Hindistan cevizi yağlı saç bakımı Kafa derinize Hindistan cevizi yağı ile masaj yapın ve bir gece bekletin. Ayrıca saçta az da olsa yağ olması gerekiyor, vücudun saçın belli bir miktar da olsa yağlı olması gerek.
Malesef ki günde 2 kez duş alarak saç kurumanızın önüne geçmeniz pek mümkün değil. Saçlar her gün suya maruz kalınca kurur. Bunun için saç tipinize uygun bakım ürünlerini tabikide tercih edebilirsiniz. Ama ekstra olarak vücuttan duş alabilirsiniz ya da günde bir kez spor yaparak bunu dengeleyip bir kez duş alabilirsiniz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aman ha! Bak ben spor yapmiştim duş almadım usendim sonra popomda 3 tane akne cikti kocaman oturmak bile zülumdü kurusa da camasira yapisip kalkiuodu canım fenaaa ageiyirdu şimdi geçti cok sukur hafif pembe izi kaldi usenmeyin dus alin yoksa sizde de olur
Saç bakımı gerçekten çok önemli benim saçlarım uzun uçları çabuk kırıldığı için argan yağı ile bakım yapıyorum kuruması için urban ın saç kremini kullanabilirsin çok güzel kokuyor canlandırıyor
Saclarimizin yağlı kalmaya da ihtiyacı var kendi yağında kalsın. Ama diğer şekilde çok fazla kuru kalır. Yazın dışarıya cikmayacaksan 2 günde 1 sampuanla derim çünkü zaten 2 günde 4 kere yikaniyor olucak. Hem çok şampuan kullandığın için sac derisinin yapısını bozabilirsin bir süre sonra saç aşırı yıkanmaya alıştığı için aşırı çabuk da yaglanabilir