Bundan 2 tık kısa az kaldı bu kadar olmasına. Bakımı şu an kolay geliyor bana. 


Zaten hayatımız kendimize bakmakla geçiyor gadası. Bence hiç düşünme biraz daha uzun saçların olsun. Bence herşey daha güzel olacaktır.
Cevap
12Cevap
evet zorlaşır, yoruyor..
insan duşa girmeye bile üşeniyor dkfkf
daha uzundu kestirdim yine kestircem belime kadar belki daha kısa kestiririm..
Inanılmaz yoruyor bunun yanında gür ve kalınsa daha çok yorar saatlerini verirsin ama daha estetik görünür
yok kuzu normal saclarim var ne kalin ne ince
O zaman sadece uzunluğu yorar ama uzun saçın güzelliğine değer bence
Neden uğraşıyor kendini yoruyorsun kestir omuz sınırında oh fıstık gibi hem rahat hem daha güzel bence :D Rengini de açık karamel machiato yap :D :D
Hayirrr aslaa kestirmemm
Evet malesef ki saçlar uzadıkça daha çok bakım istiyor. Zaten zamanla alışmaya başlıyorsun. İlk zamanlar zor oluyor.
Çok zor olur. Ve en ufak bir bakımsızlıkta da süpürke gibi durur😄
Ben omuz hizamı geçince bile hemen kestiriyorum 😅 Saç senin uğraşırım diyorsan uzat
evet fazla uzun olursa saçlar temizliğide bakımıda zor olur .
Sen zorlanmazsın bebeğim :D Ama bu kadar uzun demode duruyor bence yaa
Uzun saçın bakımı daha zor oluyor elbette
Ama bana göre buna kesinlikle değer
Kuzum bence uzunluğu bu kadar yeter ve inan çok zorlasşır❤
Foto zaten bana ait degil kuzu bende bundan 2 tık kısa acaba bu boyuta mı getirsem diye dusunuyorum
Pp ni baktım zaten kuzum saçının uzunluğu gayet iyi
Foto daki uzunlukta artık biraz demode duruyor
Kendimi masalda hiss ederdm sjsnjsbs
Güzele hersey yakışır zaten
tesekkurlerr birtanemm🤗🤗
Tabiki zorlaşır bakım masrafı ayrı dökülmesi ayrı sürekli başın ağrıcak sürekli yağlancak saçların hiç gerek yok kısa saç her zaman candır öyle bir düşünceye sakon girme uzatma
Bakımı zorlaşmaz, ama gereğinden fazla uzun olunca ister istemez bakımsız, sağlıksız görünür.
Uzun saça bakım yapmak baya zor ablamdan biliyorum saçlarını beline kadar uzattı şimdi de kestirmeyi düşünüyor🐍
Benim saçlarım cok uzun evet bakimi daha zor oluyor
İnan ki zor oluyor hele banyoda
Zor olur be bak ben düşünürken yoruldum hakdjr
😄
Yalan söylemicem zorlaşır ama eğer özveriliysen gerçekten çok güzel bir şey saç bakımı bence uzat eğer özveriliysen
Asla uzun saç kullanamam kısaya bir kere alışınca olmuyor
Profildeki hali çok güzel bir katman daha uzatabilirsin 😊
Benimki bu fotoğraftaki uzunluktaydı 1 hafta önceye kadar, kafana ağırlık yapacak topuz falan kullanamayacaksın tepeden at kuyrugu bide yani benim saçım çok gür ben asla yapamıyordum kafam çatlıyordu
Sen zorlanmazsın ki kuzum 😂❤
Tercih meselesi rapunzel gibi olmus bu.
Uçları yıpranıyor biraz malesef
Rapunzele dönersin inşallah
Dene bakalım olmadi kesersin azicik
Bakımı kolay diyorsan uzat
Çok zor oluyor.
Zor olur
Evet zorlaşır senin içinde sıkıntı olabilir
Hayır
Saç bi anda uzamıyor zaten bakamazsan kesersin
Evet zor olurr😏
zor yav
Evet bakımı zorlaşır
Zorlaşır
Kesinlikle zorlaşır
Ama güzel durur
Mantık olarak
Hayır zevkli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?