Ben her ikisini de kullanıyorum.
Sizin tercihiniz hangisinden yana?
Sizin tercihiniz hangisinden yana?
Şampuan
Sabun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Saç yapınız için uygun olmayan sabunkullanımı doğal olsa da, saç kökleri ve saçlı derinizde egzama, kaşıntı ile saç dökülmesine yol açabiliyor. Şunu da ilave etmek isterim saç ve saç derisinin pH aralığı ortalama 5 civarındadır. Sabunların pH’ı ise 9 ila 10 civarındadır. Bu sebeple, sabunlar saç yıkamak için uygun değildir. Şampuanlar ise uygun pH aralığında imal edilir. Fakat saçları gereğinden fazla sık aralıklarla şampuanla yıkamak, faydalı bir yağ olan sebumu ortadan kaldırarak saç derisinin daha fazla yağ üretmesine neden olur. Fazlaca üretilen bu yağlar zamanla saç dökülmesine sebep olabilir.
Ben her ikisini de kullanıyorum. Hangi sabunu kullandığını bilmiyorum. Ama sana zeytinyağlı sabun kullanmanı tavsiye ederim. Erkek kız farketmez, herkesin saçını gözle görülür şekilde temizliyor. Ben şampuan da kullanıyorum. Kullanmasına ama bunca zamandır yaşım 19 olmuş, hâlâ hangi erkek şampuanını seçeceğimi bilemiyorum.
Zorda kalmadıkça sabun kullanmıyorum
Keşke zeytinyağlı sabun kullanabilsem bu zamanda kaldı mı o kadar özenen dümdüz şampuanlayıp çıkıyoruz
Cevap
21Cevap
Merhabalar.
Daha çok sampuan kullanmayı tercih ediyorum. Saçları daha çok besleyip bak yapar. Ve saç tipime uygun olmasına dikkat ediyorum. Sabunlar saçları daha çok kurutuyor.
Bazen şampuan bazen sabun
Zeytinyağlı sabun çok daha iyi diyorlar saç için sağlıklı imiş,
Bazen onu kullanıyorum ama kup kuru yapıyor ve dolaştırıyor saçımı, taramak zorlaştırıyor flan..
O yüzden ardından bi el şampuan kullanırım.
Selam🧚♀️
Şu kalıp sabunlar maalesef saçlarımda acayip bir şekilde kepeğe yol açıyor ve saçlarımı sertleştiriyor. O yüzden şampuan daha iyi bana göre.
aslında sabun kullanmak istiyorum ama saçımı keçe gibi yapıyor. Saçlarım kuru ve dökülüyor sabun kullanınca hepsi kökten dökülüyor
Niye herkes şampuan demiş ki. Ben bıttım sabunuyla yıkıyorum. Yumuşacık oluyorlar😊
Önce eşek sütlü sabunla yıkıyorum sonra tresan ısırgan özlü şampuan daha sonra saç kremi duruluyorum
Şampuan iyidir zaten sabunda şampuanda aynı görevi görüyor saçı temizliyor ama sabunu pek tercih etmiyorum saçı kurutup matlastiriyo bazılarına iyi geliyor ama yiende benim tercihim arasında değil şampuan iyidir 👍🏻
Şampuan Tabiki bu saça sabun küfür olarak algılanır
Önce sabun sonra şampuan şampuanın içine ayrıyeten argan ve çam kozalağı yağı katıyorum duştan sonrada argan yağı ve aminoasitli saç spreyi güzel oluyor
şampuan
önce sabun sonra şampuan
Şampuan kullanmıyorum. Saçlarım daha güzel..
Sulfatsiz şampuan
Şampuan
Keyfime göre değişiyor.
Sampuan
saçıma şampuan, vücuduma jel ya da sabun
Şampuan abicim bütün şampuanların içindekiler aynı
İkisi de bazen sabun kullanmıyorum ama.
Şampuan kullanıyorum saçıma sabun değdirmem asla
şampuan kullanıyorum..
2 farklı sabun 1 şampuan 😂😂
Şampuan kullanmayı tercih ediyorum.
Kükürtlü sabun kullanıyorum
Sabun çok kurutuyor saçımı dökülüyo..
Zeytinyağlı Sabun kullanıyorum
Arap sabunu ile
Şampuan
Sabuna alışamadım ben denedik zamanında
Şampuan
Şampuan
Şampuan
Sabun
Sabun kullananlar hangi sabunu kullanıyo
Şampuan
Şampuan
Kur yumuşatıcı şampuan
Şampuan.
Pril
Şampuan
Schampoo
şampuan
Şampuan
Şampuan kullanıyorum
Hmm şampuan
Şampuan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?