Baya beyazladı yani saçları biraz uzatmasam net şekilde açığa çıkacaktı hepsi 😀bu yaşta normal mi beyazlaması 1 sene sonrasını hayal bile edemiyom aslında 18 yaşında başlamıştı tek tükdü o zaman tabi şu oldu 100 tel beyaz?
29 yaşında saçlarım yanlardan enseden beyazladı, normal mi?
Yani yanlardan enseden sonra önden ortaya üste doğru tırmanacak mı diyon reis.😀 saçların dökülmesinden iyidir tabi beyazlaması benim saçlar gür sık şükür dökülme yok dökülen de geri yerine geliyo
Tepeye yayıldı biraz şimdi de yanlara sıcramıs boyadigim için çok göremiyorum açıkçası, benden büyük ablamda benimki kadar yok 3 5 tek falan vardr bende bayağı var gibi
Günde 2 tane sarmısak yemesem bugün heryeri beyazlamış olurdu eminim onunda faydası oldu bir taraftan saçlara 😀sitresten o zaman seninki genetik değil. Bende mi boyasam diye düşünmüyom değil siyah saçlarım var bana hangi renk gider bu konuda bilgi sahibisindir ilk defa yapacam
Saçın siyahsa ya siyah boya ya koyu kahve, koyu kahve daha iyi olur muhtemelen, benim saçlarım da koyu renk koyu kahveye boyuyorum. Kuaför malzemeleri satan dükkanlar oluyor toptancı gibi diyeyim sehrinde nerede var internetten bak oradan al, markette satılan boyalarda hem daha uygun hem daha iyi oluyor boyarsan tabi 😄
Bende aynısını düşünüyom siyah renk saçta kömüre döner hale gelir yüz rengim de beyazımsı gitmezde yüzüme koyukahve daha çok yakışır gibi Şile deyim ben İstanbul burada Kozmetik mağazası felan var AVM de var bir kaç tane başka da birşey yok 😀 Toptancı yerine hepsi burada gibi mağazalar dan sipariş versem
O da olur ben sadece öneride bulundum istediğin yerden alabilirsin her defasında komple boyamana gerek yok bi kutuyu farklı zamanlarda da kullanabilirsjn beyazlar geldikçe diplere surersin
Anladm. her zaman boyamam deneme amaçlı önce bir defa yapacam yakışır sa açığa çıktıkça beyaz yaparım tabi. Mesela bugün boyadım ne kadar götürür o boya saçı 🤔
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dostum 23 de benim bembeyazdi bizde irsi ama hayat sartlari sikinti stres etkendir
Ben ana tarafına çekmişim sanki reis annemin dayımın da beyazı çok 😀
Bende 18 de başladı tek tük dü sonra fark etmeden ilerleyen zamanlar da çoğalmış şu an iyice arttı
Bende ana tarafina cekmisim zaten ana tarafi erkekleri 25 i gormuyor bembeyaz oluyor
Vallahi öyleymiş zamanla görüp öğreniyoz bunu reis 😀aslında heryeri beyaz değil benim saçların ama ya da 3 seneye kompile beyazlar gibime geliyo saclr
Once uanlardan baslar sonra ense sonra tepe ve ust derken gidiyor bosverya ya dokulseydi
Yani yanlardan enseden sonra önden ortaya üste doğru tırmanacak mı diyon reis.😀 saçların dökülmesinden iyidir tabi beyazlaması benim saçlar gür sık şükür dökülme yok dökülen de geri yerine geliyo
Bu yaş dedin de 19 yaş değil😄
29 yaşındayım 😀
Ben de onu diyorum işte 30 yaşındasın neredeyse normal artık beyazların gelmesi
Baya beyazladı tabi yanlardan enseden genelde önde ortalarda tek tük var 🙂
30 da beyazlama normal diyorlar birde burda sorayım dedm
Genetik de olabilir stresten de olabilir, ben 28im üni dönemi stresten beyaz gelmeye başladı bana boyayip kapatiyorum
Hem genetik hemde sitres alkol sigara etki edebilir. çokmu beyaz?
Tepeye yayıldı biraz şimdi de yanlara sıcramıs boyadigim için çok göremiyorum açıkçası, benden büyük ablamda benimki kadar yok 3 5 tek falan vardr bende bayağı var gibi
Günde 2 tane sarmısak yemesem bugün heryeri beyazlamış olurdu eminim onunda faydası oldu bir taraftan saçlara 😀sitresten o zaman seninki genetik değil. Bende mi boyasam diye düşünmüyom değil siyah saçlarım var bana hangi renk gider bu konuda bilgi sahibisindir ilk defa yapacam
Saçın siyahsa ya siyah boya ya koyu kahve, koyu kahve daha iyi olur muhtemelen, benim saçlarım da koyu renk koyu kahveye boyuyorum. Kuaför malzemeleri satan dükkanlar oluyor toptancı gibi diyeyim sehrinde nerede var internetten bak oradan al, markette satılan boyalarda hem daha uygun hem daha iyi oluyor boyarsan tabi 😄
Bende aynısını düşünüyom siyah renk saçta kömüre döner hale gelir yüz rengim de beyazımsı gitmezde yüzüme koyukahve daha çok yakışır gibi Şile deyim ben İstanbul burada Kozmetik mağazası felan var AVM de var bir kaç tane başka da birşey yok 😀 Toptancı yerine hepsi burada gibi mağazalar dan sipariş versem
O da olur ben sadece öneride bulundum istediğin yerden alabilirsin her defasında komple boyamana gerek yok bi kutuyu farklı zamanlarda da kullanabilirsjn beyazlar geldikçe diplere surersin
Anladm. her zaman boyamam deneme amaçlı önce bir defa yapacam yakışır sa açığa çıktıkça beyaz yaparım tabi. Mesela bugün boyadım ne kadar götürür o boya saçı 🤔
Saçınin uzama hızına bağlı o benim saçlarım çabuk uzuyor mesela 10 güne diplerden beyazlar gelmeye başlıyor, tamamen sana bağlı
Tabi benimde öyle hızlı uzuyo. Anladm detaylı bilgi için çok sağol baya yardımcı oldun bu konuda Allah razı olsun 🙂👍
Rica ederim🌸